• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Reebeesten

Roel

Mankinds only hope
Kijk ik in de moestuin, zijn m'n witte kolen opgepeuzeld door een ree.
Ik zou anders niet zo gauw weten wie zo mooi in de rondte kan happen...
De meter gaas rond de tuin houdt ze niet tegen dus...:(
Ik hoop maar dat hij/zij nu een flinke buipijn heeft, dat zal hem/haar leren...
En veel gasvorming erbij...:)
P1010610.JPG
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Mjah, ze zullen wel honger hebben, dan zit er niks anders op dan de beestjes bij te voeren om je kolen te redden.
(woonde je echt in een wijds natuurgebied zonder volk in de buurt, dan zou ik zeggen afschieten dat beest, heb je meteen vlees, maar ja, Nederland en regeltjes enzo)
 

Erny

Last (wo)man standing
Ja, die Rayen... eh reeën kunnen hoog springen, een metertje houdt ze echt niet tegen.;)
En inderdaad zijn ze gek op kolen, kwam ik ook ooit achter toen ik dacht Early Sprouting Broccoli op de moestuin te verbouwen. Maar die moet dus de winter door om in het voorjaar te sprouten. Daar hadden de reeën dus andere ideeën over. Weg waren ze.:fluit:
 
  • Leuk
Waarderingen: Roel

Roel

Mankinds only hope
@Flos, de fout ligt i.d.d. geheel bij mezelf. Al is het niet echt een fout als al de jaren hiervoor er geen knabbeltje kool is genomen.
Maar nu heeft eentje de weg naar de snoeptrommel gevonden en moet ik maatregelen nemen.
In het vervolg dus gaas over de kolen. Kleine moeite groot plezier....;)
 

Roel

Mankinds only hope
Laatst bewerkt:
@Ray, geen blaffertje hier....
(Heb het laatste deel weggehaald, klonk wel wat suggestief en dat is niet de bedoeling....;))
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray

Flos

SHTF Expert
@Flos, de fout ligt i.d.d. geheel bij mezelf. Al is het niet echt een fout als al de jaren hiervoor er geen knabbeltje kool is genomen.
Maar nu heeft eentje de weg naar de snoeptrommel gevonden en moet ik maatregelen nemen.
In het vervolg dus gaas over de kolen. Kleine moeite groot plezier....;)
Ik denk dat jou bezoeker als het een ree is de gaas die je er wilt overspannen gewoon gaat vertrappelen.
En met zijn of haar poten in vast geraken.
 

Roel

Mankinds only hope
Laatst bewerkt:
Ik denk, @Flos, dat het zo'n vaart niet gaat lopen. Als ik een koker maak van dik geplastificeerd gaas, dat groene spul, dan zal daar niets mee gebeuren.
Ziet het ree kans om daar in vast te geraken is het karma. Het ree eet mijn kool, ik eet het ree....;)
 
Bovenaan