• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

ervaringen met bon fire?

F

frans81

Gast
Als je toch het budget er voor hebt en regelmatig gebruikt dan zou ik gezien je er toch zin in hebt voor gaan .

Goed spul en helaas derhalve ook een goed prijskaartje :)

Of eerst ergens waar voorradig er een blik op werpen en er een nog eventuele twijfel mee wegwerken of toch maar laten staan .
 

Candyman

Diehard Prepper
Bedankt voor je reactie @frans81 :)
In eerste instantie wilde ik een biolite basecamp 2 kopen maar dit lijkt me leuker omdat je het ook boven een kampvuur kan gebruiken.

Helaas is hij ergens op voorraad en kan ik dus niet goed bekijken voordat ik hem koop.
Als ik naar de prijs kijk zou ik daar wel een goed product voor moeten kunnen verwachten.

Maar ik kan m'n vakantiegeld maar één keer uitgeven :D
 
F

frans81

Gast
Bedankt voor je reactie @frans81 :)
In eerste instantie wilde ik een biolite basecamp 2 kopen maar dit lijkt me leuker omdat je het ook boven een kampvuur kan gebruiken.

Helaas is hij ergens op voorraad en kan ik dus niet goed bekijken voordat ik hem koop.
Als ik naar de prijs kijk zou ik daar wel een goed product voor moeten kunnen verwachten.

Maar ik kan m'n vakantiegeld maar één keer uitgeven :D

Tja die euro en zijn waarde is toch ook net effe anders dan de bij velen in hun hoofd nog aanwezige Gulden haha
 

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
Ik heb even gekeken. Maar zie op de site niet hoe lang de poten van de 3poot zijn. Ik zie geen materiaal omschrijving. Het is ook niet duidelijk hoe de verbinding van de poten is.
Het grill rooster zit vast aan de poten en kan dus niet boven het vuur draaien.

Ik heb zelf 3 3poten en merk dat ik de verstelbare het meeste gebruik. Die is ook makkelijk mee te nemen met kamperen.
Mijn advies is eerst vasthouden en dan pas beslissen of je iets aanschaft.
Volgens mij hebben ze bij rookoven.com in Nunspeet ze wel in de winkel staan.

Als je een keer in Twente komt mag je wel komen kijken.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb even gekeken. Maar zie op de site niet hoe lang de poten van de 3poot zijn. Ik zie geen materiaal omschrijving. Het is ook niet duidelijk hoe de verbinding van de poten is.
Het grill rooster zit vast aan de poten en kan dus niet boven het vuur draaien.

Ik heb zelf 3 3poten en merk dat ik de verstelbare het meeste gebruik. Die is ook makkelijk mee te nemen met kamperen.
Mijn advies is eerst vasthouden en dan pas beslissen of je iets aanschaft.
Volgens mij hebben ze bij rookoven.com in Nunspeet ze wel in de winkel staan.

Als je een keer in Twente komt mag je wel komen kijken.

Wanneer je in de link helemaal naar beneden gaat kom je oa dit tegen :)

SmartSelect_20200405-211222_Brave.jpg
SmartSelect_20200405-210913_Brave.jpg
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Ik zou een bezoekje aan @Tanfana doen...dan zie je wat wel werkt en/of niet werkt. Ervaringsdeskundigheid is echt een voordeel als het om goede materialen gaat. Misschien moet je even de crisismaatregelen uitzitten voordat er een bezoek kan zijn, maar dat zou ik ervoor over hebben.
 

Candyman

Diehard Prepper
Ik heb even gekeken. Maar zie op de site niet hoe lang de poten van de 3poot zijn. Ik zie geen materiaal omschrijving. Het is ook niet duidelijk hoe de verbinding van de poten is.
Het grill rooster zit vast aan de poten en kan dus niet boven het vuur draaien.

Ik heb zelf 3 3poten en merk dat ik de verstelbare het meeste gebruik. Die is ook makkelijk mee te nemen met kamperen.
Mijn advies is eerst vasthouden en dan pas beslissen of je iets aanschaft.
Volgens mij hebben ze bij rookoven.com in Nunspeet ze wel in de winkel staan.

Als je een keer in Twente komt mag je wel komen kijken.

Ik dacht eigenlijk dat je de 3 kettingen ook aan de katrol in het midden kon hangen.
 

Candyman

Diehard Prepper
Ik heb de verkoper gesproken en gezegd welke set ik wil kopen maar onder voorbehoud van de stabiliteit.
Hun voorstel was om gewoon de set te bestellen die ik wil, in eerste instantie zullen ze dan alleen de driepoot sturen zodat ik die kan testen.

Als hij dan bevalt sturen ze de rest op en als hij niet bevalt kan ik hem terug sturen.
Dat scheelt in de vervoerskosten.

Uiteraard zal ik hier ook een review plaatsen :)
 

Candyman

Diehard Prepper
Vandaag kwam de doos binnen met de driepoot en het rooster.
De eerste indruk is goed, de driepoot is erg stabiel en makkelijk in gebruik.
Ik dacht dat de hendel bovenop was om het rooster omhoog en naar de beneden te doen maar met die hendel kan je enkel het rooster laten draaien.
IMG_20200528_155052.jpg
 
F

frans81

Gast
Vandaag kwam de doos binnen met de driepoot en het rooster.
De eerste indruk is goed, de driepoot is erg stabiel en makkelijk in gebruik.
Ik dacht dat de hendel bovenop was om het rooster omhoog en naar de beneden te doen maar met die hendel kan je enkel het rooster laten draaien.
Bekijk bijlage 18548

Aha ! Jij hebt een echte Wensput in de tuin :rolleyes:
Hoe effectief is ie al geweest :p
 

Ray

SHTF Expert
Vandaag kwam de doos binnen met de driepoot en het rooster.
De eerste indruk is goed, de driepoot is erg stabiel en makkelijk in gebruik.
Ik dacht dat de hendel bovenop was om het rooster omhoog en naar de beneden te doen maar met die hendel kan je enkel het rooster laten draaien.
Dat is voor echte BBQ experts die een 'koude en warme zone' 'creëren' om zo beurtelings hun worstjes te cremeren en langzaam te garen. Dat schijnt echt het 'summum' te zijn.
 
Bovenaan