• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Douchekop met keramische balletjes

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
Bij onze chinese vriend Ali vond ik een douchekop met daarin drie verschillende soorten keramische balletjes. Volgends de beschrijving zouden zware metalen uit het water worden gehaald en mineralen toegevoegd worden. Dit triggert me. Klopt dit verhaal of is het onzin. Het zou fijn zijn als het water minder kalk zou bevatten.
Wie weet hier meer over?


http://s.aliexpress.com/IjAvInMZ?fromSns=Kopiëren naar klembord
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J

markske

Diehard Prepper
Als die zware metalen er uit zouden worden gehaald, waar gaan die dan naar toe? Gewoon grond of stadswater lijkt me nu niet direct zeer giftig voor de huid te zijn...
 
J

J.J

Gast
Bij onze chinese vriend Ali vond ik een douchekop met daarin drie verschillende soorten keramische balletjes. Volgends de beschrijving zouden zware metalen uit het water worden gehaald en mineralen toegevoegd worden. Dit triggert me. Klopt dit verhaal of is het onzin. Het zou fijn zijn als het water minder kalk zou bevatten.
Wie weet hier meer over?


http://s.aliexpress.com/IjAvInMZ?fromSns=Kopiëren naar klembord
Misschien een idee dat jullie je een paar keren gaan doezen bij de Chinese vriend als je echt vooruitgang boekt is het de moeite waard je er verder in te gaan verdiepen.
 

Rataplan

Mankinds only hope
Voor gebruik bij thee/koffie kan ik me een filter nog wel voorstellen ( smaak), voor douchewater zie ik geen voordeel.
Zolang (drink)water afkomstig is uit waterwingebieden, dus niet besmet door bijv. industrie lijkt mij er weinig reden te zijn om zoiets te kopen/ gebruiken.
 
F

frans81

Gast
Ik ben bang dat het ook nu weer de goedgelovigen op het juiste :confused: winkelpad zet haha .
Met jou Waterfilter een douch creëren lijkt het bijna .
 

Flos

SHTF Expert
Dat vind ik nu weg gegooid geld en moeite. Al zal het bij Ali nu niet direct veel geld kosten.
Ik doe hier alle moeite om mineralen uit het water te halen zoals kalk. Bang dat er een bol lood op mijn kale knikker valt terwijl ik douch ben ik nog niet. Dus nee hier komt de douchkop niet.
 

petroman

SHTF Expert
Laatst bewerkt:
Ik heb hier nog een speciale bespaarmagneet. Als je die op je tankdop (binnenkant) plakt rijd je auto zuiniger.
maar als je dat ding rond je waterleiding knoopt dat zorgen de ionen voor een waterwervel waardoor de negatief geladen kalkdeeltjes verdwijnen.

CV29.jpg
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hier nog een speciale bespaarmagneet. Als je die op je tankdop (binnenkant) plakt rijd je auto zuiniger.
maar als je dat ding rond je waterleiding knoopt dat zorgen de ionen voor eenw aterwervel waardoor de negatief geladen kalkdeeltjes verdwijnen.

Dan gebruik ik het liever voor de Auto en koop ik een Leger uitvoering Hummer haha .
 

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
Ik heb hier nog een speciale bespaarmagneet. Als je die op je tankdop (binnenkant) plakt rijd je auto zuiniger.
maar als je dat ding rond je waterleiding knoopt dat zorgen de ionen voor een waterwervel waardoor de negatief geladen kalkdeeltjes verdwijnen.

Waar koop je zo iets? En wat kost het ongeveer?
 
Bovenaan