• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Opgelost Hoe kan je een afbeelding of video posten?

Guust

Elementary prepper
Hoe kan je een afbeelding plaatsen?
Ik doe dit op mijn iPhone.
Ik wil een afbeelding toevoegen, druk op dat icoontje.
Dan moet ik de url van de afbeelding ingeven.
Wat moet ik doen vanaf daar?

ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik zag zo snel niet waar dit onderwerp te plaatsen.

Bedankt,
Guust
 

Jannes

Prepper goeroe
Hoe kan je een afbeelding plaatsen?
Ik doe dit op mijn iPhone.
Ik wil een afbeelding toevoegen, druk op dat icoontje.
Dan moet ik de url van de afbeelding ingeven.
Wat moet ik doen vanaf daar?

ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik zag zo snel niet waar dit onderwerp te plaatsen.

Bedankt,
Guust

Als je een post aan het schrijven bent, kun je onderaan kiezen voor ‘upload bestand’. Met die optie kun je naar de fotobibliotheek op je telefoon als je daar toestemming voor geeft. En vanaf daar wijst het zich vanzelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray

Ray

SHTF Expert
Bekijk je het forum via Tapatalk of gewoon de webbrowser op je telefoon?
Tapatalk gebruik ik zelf niet, die heeft zo z'n eigen willetje en kan ik je niet mee helpen.

Via de webbrowser: URL's van afbeeldingen kun je direct in je post zetten, bestanden uploaden (worden lokaal gehost) gaat via de webbrowser via de knop onderaan ieder reactieveld "Upload Bestand". Na uploaden op "volledige afbeelding" klikken om hem in je post te zetten, ipv als bijlage.
 

phtvs

Sysop
Admin
Dit is inmiddels veranderd ivm nieuwe software!

Om een afbeelding toe te voegen klik je op het afbeeldingen-icoontje of indien je een pc gebruikt, door de toetsen CTRL+P gelijktijdig in te drukken.

afbeelding toevoegen.png

Om een video van bijvoorbeeld youtube in te voegen klik je op het media icoontje en plak je de link naar de video in het daarvoor bestemde vak.

video invoegen.png
 
Bovenaan