• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

British army GS ( general Service ) Rucksack

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
De éérste die ik jaren geleden voor mooi bedrag heb aangekocht bij Militaria4you ( Amerikaanse waterdichte rugzak ( Is dus Engels ) gebruikte ik vooral tijdens het rapen van achtergebleven uien en aardappels op akkers.
We hoeven natuurlijk niet te omschrijven hoe die bulten in de rug aanvoelen bij volle 20 kg inhoud .
En wist natuurlijk allang dat er een frame bij deze tas verstrekt werd . Maar helaas ontbrak deze .

Geduld is een schone zaak en dat werd beloond tijdens bezoekje bij dump in De regio .

Een complete voor 15 euro . 5 cent meer dan destijds bij genoemde dump.

Deze tassen zijn goedkoop , Sterk , waterdicht en zo schoon te spoelen .

Klaar voor het nieuwe raapseizoen. En met comfortabel frame is verzamelen van eerder genoemde nog meer plezier .

Foto 1, 2 en 3 is van de eerste aangekochte .



Zie link's met omschrijving van product

http://webbingbabel.blogspot.com/2013/10/british-army-gs-bergen.html?m=1

https://talesfromthesupplydepot.blog/2016/06/13/general-service-rucksack/

20200705_142200.jpg 20200705_142144.jpg 20200705_142223.jpg 20200630_185409.jpg 20200630_185433.jpg
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
F

frans81

Gast
Van dit soort tassen word ik nou helemaal blij, functioneel, stevig en een leuke prijs.

Idd ;)
De frames zijn hier in NL helaas een probleem .
En met dat frame is het pas compleet voor wat betreft het comfort.
 

zonnebrood

Mankinds only hope
Idd ;)
De frames zijn hier in NL helaas een probleem .
En met dat frame is het pas compleet voor wat betreft het comfort.

Die frames zien er uit zoals bij de Bergans tassen uit het Noorse leger. Deze moet je wel eerst in de wax zetten maar ook onverwoestbaar.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Die frames zien er uit zoals bij de Bergans tassen uit het Noorse leger. Deze moet je wel eerst in de wax zetten maar ook onverwoestbaar.

Ze lijken er hetzelfde uit te zien bedoel je !
Máár het moet wel passen in dat gedeelte waar het boven gedeelte onder verdwijnt . Iets te klein oké! Maar te iets groot frame krijg je er dan ook niet in helaas .

Zo'n tas als ik heb met frame zal hier in NL wanneer verkrijgbaar ongeveer 35 euro gaan kosten bij een Dump .

Heb ook al vaker lopen stoeien met frames en met tassen die eigenlijk niet bij elkaar horen .
Meestal is het dan ook te mooi om waar te zijn helaas .
Máár! Soms ...

20200706_204012.jpg
 

zonnebrood

Mankinds only hope
031_1789518987.jpg
Ff gepikt van internet, ben te lui om naar boven te lopen haha. Zie nu dat het frame anders is nadat je de andere foto's hebt geupload.


Sorry, k geloof dat de taal soms wat houterig is :lol:
 
Bovenaan