• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

2persoons camperbusje

D

Deleted member 101

Gast
En wat ook niet vergeten mag worden is de pech hulp buitenland. De oude onderdelen kunnen wel stuk. Een kleine verbinding van de versnellingspook had het begeven. Een kennis van ons.
200 km vanaf de Nederlandse grens en geen pech hulp afgesloten.
Sleepkosten net over de grens zetten van Nederland (Zevenaar) 400 euro. Duitse oprijwagen.
Dan naar de Mercedes/Hanomag werkplaats in Brabant ook nog 300 euro door Nederlandse berger.
Een ritje van een 300km kost dan 700 euro. Nee kan niet goedkoper was al telefonsich de goedkoopste aanbieder gekozen.
Het bekendst is de ANWB, maar als je een reisverzekering hebt kan het ook bijgevoegd worden. (pechhulp)
Of bij de autoverzekering de optie pechhulp buitenland.
Heb zelf al eens nodig gehad, erg prettig gaan zelfs met de garage in conclaaf als deze niet meewerkt.
En altijd de optie berging/sleepdienst er bij nemen.
 

logan1202

Prepper goeroe
Niet alleen VW brengt zijn model steeds weer vernieuwd uit. Deze gaat ook al 55 jaar mee.
De Russen wilden meerdere keren een van hun grootste autolegenden vervangen, maar ondanks de opkomst van functionele prototypes, produceert het nog steeds de originele versie van de UAZ-452 genaamd Buchanka. Nu laten ze zien waar de opvolger ooit heen zou kunnen gaan.
UAZ_452_Buchanka_nastupce_mozny_Perex_503_0.jpg

UAZ_452_Buchanka_nastupce_mozny_02_103_0.jpg
https://nl.wikipedia.org/wiki/OeAZ_452
 

petroman

SHTF Expert
Ah nummer 23 dat is een bekende, beroemde, beruchte.
Volgens mij kan je ze gratis ophalen. Transport zal iets tegen vallen denk ik. Isolatie viel ook tegen dacht ik.
 
Bovenaan