• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Nuttige boeken en naslagwerk

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Of het in dit topic thuis hoort of thuis mag zijn laat ik aan de mods over !

Prepwaardig weet ik zo geen ja of nee aan te hangen !?

Nutteloos is ook weer niet zo !?

Maar wat kun je er dan nog mee buiten om een adresje vinden om effe bij te komen :)

Ik heb het over de ACSI CampingCard uitgaves .
En wel de 2020 versies . Ze zitten nog nieuw in de seal :confused: :) Ja niet uitgepakt en bekeken :eek::lol:

Het betreft CampingCard ACSI De kortingkaart voor het laagseizoen ( 3412 campings ) 2 delen / CampingCard & Camperplaatsen incl kortingskaart ( ruim 12.000 campings en Camperplaatsen) 2 delen en ACSI Campinggids Klein en Fijn Kamperen incl kortingskaart .

Nuttig ? Zo ja in welke richtingen :rolleyes:

Ik heb hier destijds flutbedragen voor betaald ;)

Liggen er nog verschillende :)

20210218_130716.jpg 20210218_130543.jpg 20210218_130334.jpg 20210218_130338.jpg 20210218_130510.jpg
 
F

frans81

Gast
Het mooie boekje " Opnieuw Beginnen , Terug naar de Natuur .
Jacques Massacrier .
Vertaling en Kalligrafie Steven Mesker .
Elsevier 1974, ISBN 90 10 01217 4

20210221_182359.jpg 20210221_182330.jpg 20210221_182059.jpg
 

phtvs

Sysop
Admin
Laatst bewerkt:
Ik ga er vanuit dat alles copyright free is? Ik heb niet zoveel zin om alles handmatig te controleren want het is wel heel veel. Maar we kunnen als forum problemen krijgen als er materiaal gedeeld word waar kopierecht op rust.
Het is op zich dus wel een heel mooie verzameling!
 

Wrakduiker

Senior Prepper
Ik ga er vanuit dat alles copyright free is? Ik heb niet zoveel zin om alles handmatig te controleren want het is wel heel veel. Maar we kunnen als forum problemen krijgen als er materiaal gedeeld word waar kopierecht op rust.
Het is op zich dus wel een heel mooie verzameling!

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zonder kopierechten.
Notabene: De wetgeving m.b.t. intellectueel eigendom en wetgeving waaruit kopierechten uit voortvloeien zijn in Nederland heel anders dan in de US of A.
 
F

forumlid 1447

Gast
De wetgeving in US of A is anders , maar geldt niet voor de lage landen.
Alle auteursrechten worden in de diverse landen, door andere wetgeving beschermt.
Lezen op de Amerikaanse site is geen probleem,
copiëren/opslaan is een ander verhaal.
Dus nog 14 dagen lezen en aantekeningen maken.
 

Wrakduiker

Senior Prepper
Na de 17e Juni vervalt het Dropbox account. Tot die tijd is het inzichtelijk, kan je aantekeningen maken en kannje het downloaden om tijdelijk te gebruiken.

Het is een behoorlijke bak aan (het is best wel veel) naslagwerk, manuals, draaiboeken, .pdf en .doc bestanden.

De wetgeving in US of A is anders , maar geldt niet voor de lage landen.
Alle auteursrechten worden in de diverse landen, door andere wetgeving beschermt.
Lezen op de Amerikaanse site is geen probleem,
copiëren/opslaan is een ander verhaal.
Dus nog 14 dagen lezen en aantekeningen maken.
 

Flos

SHTF Expert
Ik heb mij een week of wat geleden een boekje aangeschaft.
20220419_130834.jpg
Het is een boekje geschreven door een Nederlandse prepster.
Ge leest heel makkelijk.
Niet dat ik er veel van bij geleerd heb.
Maar voor een beginnende prepper of een leek een goed boek
 
Bovenaan