• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Slaapbank voor bus

Candyman

Diehard Prepper
Om ruimte achterin te besparen wil ik voorin een slaapplek maken
Nou kan ik wel een slaapbank voorin plaatsen maar dan zit ik met de motortunnel.
Hebben jullie nog een idee?

IMG_20220621_115654.jpg
 

PBear

Mankinds only hope
Laatst bewerkt:
Om ruimte achterin te besparen wil ik voorin een slaapplek maken
Nou kan ik wel een slaapbank voorin plaatsen maar dan zit ik met de motortunnel.
Hebben jullie nog een idee?

Bekijk bijlage 22366

Misschien kan je een wigvormig inklapbaar houten frame maken dat op de voorstoelen kan rusten, waarop je een smalle matras kan leggen.
Dat frame zou je met een paar banden om de rugleuningen van de voorstoelen kunnen strikken, zodat het frame niet kan wegglijden. Zomaar een ideetje :).

Andere mogelijkheid: Het zitgedeelte van de voorstoelen opvullen/verhogen met stevige kussens en daar een matras op leggen, eventueel met een stuk board er onder, zodat het beter vlak blijft liggen. Voor meer vormvastheid kan je de kussens vullen met harde bolletjes piepschuim. Daarmee wordt mijn knietafeltje ook aardig stabiel gehouden.
 

Candyman

Diehard Prepper
Ja is wel een idee @PBear ik zou dan ook andere stoelen kunnen monteren die helemaal naar achteren kunnen en daar iets tussen bouwen
 
Bovenaan