• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Opgelost Er is vandaag een post verwijderd, ik weet alleen niet wat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing
Is het niet handig om bij het verwijderen van een post ook een kopie te sturen naar de gene die het gepost heeft.

Er is vandaag iets verwijderd wat er volgens mij al een tijdje op stond, heb ik verder geen probleem mee, maar ik weet nu niet wat er verwijderd is.

Ik kan ook niet zien wie het verwijderd heeft, dus kan ik het ook niet vragen via pm.

Dat vind ik een beetje raar.


Je post in het topic Het kleine “downsize”-topic voor beginners. werd verwijderd. Reden: Offtopic in dit draadje en niet genoeg info om er een eigen draadje van te maken, dus verwijderd.

;)
 

Ray

SHTF Expert
@Sun Beh Nim

Dat was een stukje offtopic over een waterfilter in het downsize topic (van een vers lid), waarover terecht werd geklaagd door iemand anders. https://www.preppers-shelter.nl/forum/threads/het-kleine-“downsize”-topic-voor-beginners.3134/page-6

Jij reageerde daarop met een aanbieding van een ander waterfilter (Careplus aka Sawyer) om 1 uur vannacht, geen oude post dus.

Verplaatsen naar een nieuw topic, bv eentje aanmaken voor het genoemde waterfilter leek me niet gepast omdat er verder geen info instond. Vandaar dat vijf posts (waaronder eentje van mij en iemand die opmerkte dat het wel heel erg offtopic was) zijn verwijderd.

Dit was jouw post:

Ik ben al lang blij dat deze forumsoftware 'meldingen' ondersteund, als we wat verplaatsen of verwijderen. Meeste fora is dit niet zo en steeds iedereen te gaan pb-en is veel te omslachtig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan