• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Erny

Last (wo)man standing
Deze melding doe ik uit naam van @Flup (hé de mentionfunctie herkent zijn naam niet?)

Via het moestuinforum benaderde hij mij dat hij niet op het forum kon/mocht komen.
Na te horen dat het forum toch echt nog wel actief was is hij verder gaan zoeken waar het door zou kunnen komen.

Flup:
ik kan er al een week niet meer opkomen en krijg steeds een foutmelding (Forbidden access 403) te zien.
En na wat instellingen checken en ander gepuzzel ter huize schreef hij:
Heb gisteren nog wat getest en het ziet ernaar uit dat mijn Duitse IP-adressen geblokt zijn. Als ik met een IP-adres buiten Duitsland inlog, dan kan het wel, maar met een Duits IP-adres is de pagina gewoon geblokt en zie ik, op de melding na, niks.

Bij mijn weten heb ik geen ban of wat dan ook, dus dit vind ik vreemd. Zou jij willen navragen of dit bewust is of niet? Zo ja, dan wil ik mij van die pagina afmelden, want ik woon in Duitsland en wil wel gewoon mee kunnen forummen zonder trucs te moeten uithalen. En zo nee, dan hoop ik dat de admins het daar willen aanpassen.

Dus @phtvs @Ray @Richard434 e.a. Zouden jullie even voor Flup willen checken wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik sluis de reactie dan wel door. :cool:
 

petroman

SHTF Expert
Ik denk eerder dat de ip-adressen van zijn provider op een blacklist staan.
Gebeurt heel af en toe met de adressen van ziggo ook. Oorzaak ligt dan in het feit dat iemand via de ip-nummers van de provider massaal spam verstuurd heeft.

Duitse adressen geblokt kan eigenlijk niet want die gebruik ik nu ook. Aangezien onze server in de BRD staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Erny

Erny

Last (wo)man standing
Aha... ik weet al wat zijn naam hier is en het is geen Flup, ik geef je even antwoord op je pb eh.. conversaaatie. ;)
 

K-59d

Elementary prepper
Lol, ik ben er weer, al is het via de satellietverbinding, via mijn provider krijg ik steeds die 403 melding. Ik ga eens kijken wat ik er hier aan kan doen. Ik wil jullie bedanken voor de moeite en het meedenken, echt top.
 
Bovenaan