• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Anwb jongeren lidmaatschap

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
Vandaag kwam ik er achter dat als je als ouder een anwb lidmaatschap hebt, kun je voor je kinderen tot 25 jaar, een gratis jongerenpas aanvragen.
De jongere heeft recht op dezelfde pechhulpservice als jezelf. De beperking is wel dat het voor een auto is en je een kenteken moet doorgeven.

Ik heb dus gelijk een pas voor mijn oudste aangevraagd. Auto pech is geen serieuze shift maar wel lastig.
 

Ray

SHTF Expert
Dat is idd wel handig voor ouders die hun auto eens uitlenen. Goede aanvulling van de ANWB. :)

Bij de ANWB is idd de persoon verzekerd, of hij nu in z'n eigen auto rijdt of die van een ander. Dat kan een voordeel zijn, maar soms ook een nadeel. Bij andere pechhulpdiensten is vaak de auto verzekerd, niet de persoon. Ook als je de auto dan uitleent, blijft je verzekerd van pechhulp voor die bestuurder en blijft je wagen niet ergens in een weiland achter.

't Is maar net welke variant het handigst is voor je situatie.
 
Bovenaan