• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Barbour Beaufort Waxjas reparatie / uitstukken .

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag heb ik deze Barbour waxjas eens helemaal geborsteld met Koud water .
Binnen en buitenzijde .
Nu moet ik alleen nog effe 1 onderkant van de mouw repareren/ uitstukken .
Aan een zijde bleek dit al netjes te zijn gebeurd .

20170829_161209.jpg
20170829_161157.jpg

Nu weet ik niet of er iemand is met een overbodige en kapotte Barbour jas en deze van de hand wil doen ?
PM effe als je iets hebt dat mag verhuizen naar het Zuiden .
Nu hangt deze Waxjas uit te druppen in de schaduw .
Na het drogen gaat ie het Herstel cirquit in . En wordt ie eens flink onder de mouw genomen door de Pfaff 360 haha .
Ook blijkt er alleen Thornproof wax op te mogen !
20170829_161324.jpg
 

Flos

SHTF Expert
Ik heb ooit eens een nieuwe kleermakers naaimachine gekocht.
Door dit topic ben ik op het idee gekomen om ook die in mijn leerbewerings hoek te zetten.
Zo kan ik als het moet ook kleding herstellen.
 
F

frans81

Gast
Ik heb ooit eens een nieuwe kleermakers naaimachine gekocht.
Door dit topic ben ik op het idee gekomen om ook die in mijn leerbewerings hoek te zetten.
Zo kan ik als het moet ook kleding herstellen.

Wat is het type van die machien en aub fotootje ?
 
F

frans81

Gast
Eindelijk heb ik een Donor jas gevonden voor reparaties aan de in dit Topic vermelde Barbour jas .

Jas met zelfde type Katoen en ook van zeer goede kwaliteit en van het heuse merk Sherlock Holmes ;)

Deze donor jas behoefd nog meer reparaties . Zie foto 3.

20190713_200919.jpg 20190713_200757.jpg 20190713_201839.jpg
 

Papillon

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
2a8b53b4e94788e5cbcc3dcff35b596c.jpg
Ik wil mij verder nergens mee bemoeien.. maar.. haha

Die beaufort is zo algemeen, die vind je op mp soms voor 50 eur. Wat is de moeite om een oud vod weer te herstellen?

Tenzij je die james bond jas hebt van barbour die je als gegoten zit en niet meer gemaakt wordt, tja dan snap ik de moeite om die jas in ere te houden.

Maar koop gewoon een zgan beaufort van mensen die anderen hebben zien lopen met een barbour en het toch niets vinden voor henzelf.

Ik ben ermee opgegroeid van jongs af aan draag ik barbour, Maar niet te moeilijk Frans, algemene jassen gewoon inwisselen hop en je kan weer jaren voorruit
 
F

frans81

Gast
2a8b53b4e94788e5cbcc3dcff35b596c.jpg
Ik wil mij verder nergens mee bemoeien.. maar.. haha

Die beaufort is zo algemeen, die vind je op mp soms voor 50 eur. Wat is de moeite om een oud vod weer te herstellen?

Tenzij je die james bond jas hebt van barbour die je als gegoten zit en niet meer gemaakt wordt, tja dan snap ik de moeite om die jas in ere te houden.

Maar koop gewoon een zgan beaufort van mensen die anderen hebben zien lopen met een barbour en het toch niets vinden voor henzelf.

Ik ben ermee opgegroeid van jongs af aan draag ik barbour, Maar niet te moeilijk Frans, algemene jassen gewoon inwisselen hop en je kan weer jaren voorruit

Ik heb die jas zo goedkoop dat het zich wel loont haha .

Zo'n Commander type is idd ook leuk . En MP is soms leuk met aanbod .

Helaas wil ik daar geen 40/ 50 uitbesteden .

Daar draag ik het te weinig voor .
 
Bovenaan