• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Bushcraftsurvival cursus

petroman

SHTF Expert
Werd dit tijdens de prepper meet dan ook niet gedaan ?

Ik kan mij , zeker van het oude forum, nog de discussies herinneren: "er wordt wel geslacht maar niemand mag het zien" of zo iets.
Ik weet niet wat prehistorisch koken is, maar ik vermoed wat hedendaagse bushmensen nog steeds doen. Gewoon in een kuil met hete stenen en bananebladeren er om heen ( wat al redelijk luxe is) of gewoon aan een stok geprikt boven het vuur houden.
 

Roel

Mankinds only hope
@paulverheijden.
Ik ken deze mensen niet, maar heb er goede verhalen over gehoord.
Extra Survival ken ik wel en dat is ook een zeer ervaren groep mensen.
Ik zou bij meerdere groepen mijn oor te luister leggen en dan beslissen wat voor jou werkt.
 

JamHard

Prepper goeroe
Ik heb er destijds de workshop "slachten en prehistorisch koken" gevolgd en kan deze dan ook aanbevelen voor de mensen die hier nog weinig ervaring in hebben. Zelf ging het mij met name om de manieren van prehistorisch koken, daar ik met slachten al enige ervaring op heb mogen doen op soms onverwachte momenten, leek het mij dus interessant om ook verschillend manieren van bereiden te ervaren zoals men dat vroegah deed.
Heel mooie uitgebreide en rustige uitleg tijdens de workshop waarin hij alle tijd neemt om zeker te zijn dat alle deelnemers het goed meekrijgen.

Zeker een aanrader:thumbsup:
 
Bovenaan