• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

De MRE Rantsoen

F

frans81

Gast
Zijn die stickertjes niet alleen om aan te geven dat een product bij een niet te hoge temperatuur bewaard is?
Ik ken ze alleen van medicijnen, indicatoren die verkleuren boven een bepaalde temperatuur.

Zie link in mijn bericht Ray . Daar is uitgebreide uitleg voorhanden .

http://fresh-check.com/
 
F

frans81

Gast
Combi van temperatuur en tijd, als ik het zo goed lees.

Idd ! Maar gezien tig mogelijke situaties en bijkomende verschillen in opslag en plaatsing zegels .. word ik toch wel sceptisch .
Dit gerelateerd aan de massa ( omvang / inhoud) van zo'n flinke bijna 10 kg wegens MRE pakket .
 
F

frans81

Gast
Bestaan er nu ook speciale vegi, vegan, koshere MRE's ?

Jawel ! Zitten er sowieso ( volgens mij ) 2 per doos van 12 .
Máár er zijn er vele meer verkrijgbaar / uitgebracht in allerlei vormen / Samenstellingen . Helaas wat zeldzamer en men vraagt er vaak ook nog meer voor .
 

EddyCorleone

Survivor
De curried chicken is de absolute winnaar onder de US Army MRE's.. 2 weken daar op geleefd.

Bijkomend voordeel is dat je ook niet meer zo vaak een sanitaire stop hoeft te doen, eens per 3 a 4 dagen ofzo....

Gelukkig houdt dat zeker nog een week of anderhalf aan zodra je weer normaal voer kan eten.:thumbsup:
 
Bovenaan