• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Deventenaar Thijmen Apswoude slaapt 250 dagen per jaar in het bos

D

Deleted member 101

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Lees net een leuk artikel over een soort "prepper" die er zijn vak van heeft gemaakt om door de bossen te struinen. De survivalman blijkt een instructeur te zijn van een survivalschool.
Dus je kunt leren preppen in de bossen onder leiding van een echte survivalman/prepper.
En niet zo maar iemand, neen! vanaf zijn jonge jaren was hij er al mee bezig.
Toen Thijmen 1,5 jaar oud was ging hij voor het eerst, in de maxi-cosi, mee op jacht.
Als dat geen echte prepper is.

thijmen-supermarkt.jpg

Thijmen (27) heeft een huurhuis, een vrouw en een dochter (2) maar de natuur is zijn thuis. Als het even kan ontvlucht hij de hectiek van alle dag en duikt hij het bos in. Met enkel een mes kan hij zich prima vermaken in de natuur. Dit is wat hij kan en waar hij zich het fijnst voelt. Zijn excentrieke levensstijl zette hij zelfs om tot onderneming.


https://indebuurt.nl/deventer/deven...e-slaapt-300-dagen-per-jaar-in-het-bos~15292/
 

Harry Nack

Last (wo)man standing
Mark een prep vriend van het oude forum sliep ook het liefst in de natuur. - 10 geen enkel probleem. Hij had volgens mij ook al twee keer de K2 bedwongen.
 
  • Leuk
Waarderingen: easy

Roel

Mankinds only hope
Ik ken Thijmen nu alweer een flink aantal jaartjes en ik kan niet anders dan bewondering hebben voor wat hij allemaal voor elkaar krijgt.
Jaren geleden vroeg hij me wel eens op een bushcraftgebeuren om advies over dit of dat, maar die periode is allang voorbij.
Ik weet ook genoeg om me met enkel een mes te redden in de natuur, maar Thijmen is een soort van buitencategorie.
Is echt een goeie en ik kan zijn school bij iedereen aanraden.
 

Flos

SHTF Expert
Ik heb hem en zijn familie vorig jaar gezien op een herdenking van een niet meer bestaande middeleeuwse stad.
Ik heb hem aangesproken omdat ik schrok wat doen die mensen hier met een baby van ongeveer een jaar dat in een mand lag te slapen.
 

Roel

Mankinds only hope
Ons land leeft van de reeën, ze krijgen er zelfs hun jongen. Valt dus wat dat betreft niet aan te ontkomen.
Ik denk dat de teek die mij ooit heeft gebeten uitgehongerd moet zijn geweest.
Toen de neuroloog het over een Lymetest had moest ik lachen.
Teken maken in het algemeen zo gauw mogelijk dat ze van me af komen.
Ik heb ze letterlijk in rondjes op m'n been zien kruipen om zich vervolgens in arren moede maar op de grond te laten vallen.
Mijn luchie staat ze misschien niet aan, regendazen zien mij daarentegen als een welkome prooi...
En mijn vrouw pikt teken op als een hond vlooien....:( Maar heeft nooit last van dazen...:)
Mmmmm....tja...
 
Bovenaan