• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Eberlestock - operator pack G4

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag een mooie bijna in nieuwstaat Eberlestock Operator Pack G4 binnen in 1000D Cordura. Een laatste type / uitvoering dus zeer recent aangekochte rugzak . Uitgebracht in 2018 en nu nog in verkoop. Dat verklaard de staat waarin . Verkoper omschreef als 2 keer minimaal gebruikt .

Er is een model Operator in Ripstop 500D cordura ( zie link 3 Noorloos ) . Lichter in gewicht door dunner stof versterkt met Ripstop. Het bekende ruitmotief .
Helaas ben ik bang dat al dat lichter uitgevoerde spul op lange termijn toch het gaat verliezen van de zwaarder 1000D uitgevoerde versies.
De 1000D cordura zijn ook duurder lijkt het als ik de prijzen zo bekijk her en der.

Dit is een rugzak waar ik al heel lang op zit te wachten ! Al jaren . Waarom ?
Ten eerste de prijs , ten tweede , nauwelijks in deze staat aangeboden , ten derde, überhaupt zeldzaam in NL.
Dit is zo'n oerdegelijk spul en zo goed doordacht dat het meerdere doelen kan dienen . Mooie is ook het intex II Frame dat voor extra stabilisatie zorgt en de rugzak mede door dit frame rechtop blijft staan .


Zie link met info . Ik heb deze link gekozen omdat daar genoeg onderbouwing in staat .
Bij Noorloos kost het lichtere ripstop 500d corduroy model 449€ .
Deze heeft ook een verstelbaar in hoogte topvak .
Nsn 8465-01-571-0495 .

En mooi in Coyote kleurtje .
Geen woodland , geen NFP ,geen Zwart .

Ik zat toevallig op mp en zag dat ding nogsteeds staan . Al maanden voor 250 € . Begreep er niets van dat ie nog niet weg was .
Heb toen een belachelijk bod uitgebracht en 1 dag later werd dat oké bevonden .
In deze tas zitten zoveel opberg opties verwerkt dat je er alle kanten mee op kan .
+- 77 liter inhoud . Maar dit kan men verkleinen door speciaal aangebrachte straps .
Omgerekend iets meer dan 4.5 Kg eigen gewicht .

Link 2 inhoudende een youtube filmpje met uitgebreide visuele info . Mits je de taal verstaat nog wat extra onderbouwing .
Deze hierin getoonde Rugzak is echter nog zonder INTEX II Frame .

https://www.norsegear.com/eberlestock-operator-pack.html




https://www.noorloos-se.com/NL/producten/rugzakken/4029/Eberlestock-G4-Operator-Sniperpack.html

20220126_163028.jpg 20220126_163048.jpg 20220126_163106.jpg 20220126_163221.jpg 20220126_161733.jpg
 

logan1202

Prepper goeroe
Mooie duidelijke video. Bovendeel is ook als heuptas te gebruiken. En daar is een andere video over. Te gebruiken als 1 of als 2 kamer tas. Misschien een tas voor @Niels , Met dat extra radio vak.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
F

frans81

Gast
Natuurlijk zijn ook over deze pack de meningen verdeeld.

Ik eou het gewoon eens in het echt gezien hebben en in bezit. Voor wat betreft de Swagging wanneer geladen met gewicht vind ik het allemaal wel meevallen . Ding zit stabiel op de rug en heb er geen last van gehad . Maar ja Jr moet natuurlijk ook wel de compressiestraps gebruiken en de zaak vast zetten.
Beetje naïef om dat te Negeren , niet te doen .
Daar zijn ze voor .
Tas bied genoeg voordelen voor Jan en Kees heeft spijt dat ie het gekocht heeft .
Ik vind die vele opbergruimtes wel handig. Natuurlijk wel onthouden waar wat zit . Of sticker of kleurcode systeem toepassen .
Dit word ook veel gebruikt in de medic wereld . Oa met leukoplast en met pen een notitie hierop .

Heb veel reviews gelezen en die zijn niet anders dan van tig honderden reviews gerelateerd aan andere ( outdoor) artikelen .

You love it or you hate it haha

Of ik de tas ga behouden weet ik nog niet . Tijd zal het leren .
 

logan1202

Prepper goeroe
Eberlestock heeft mooie rugzakken maar daar hangt wel een aardig prijskaartje aan. Voor de helft heb je een Berghaus. Het is maar wat je er voor over hebt.
f4nt-2.jpg
maar dan past ook wel alles erin
 
F

frans81

Gast
Eberlestock heeft mooie rugzakken maar daar hangt wel een aardig prijskaartje aan. Voor de helft heb je een Berghaus. Het is maar wat je er voor over hebt.
f4nt-2.jpg
maar dan past ook wel alles erin

Ik heb dit voor nog minder dan de helft wat een Berghaus kost aangekocht .
Nagenoeg echt nieuwstaat .
Oké wat verf van het frame .
Spuitbus of poedercoaten doet dat weer oplossen .

Die ik heb heeft geen verstelbaar topvak . Dat heeft volgens mij alleen de nog nieuwere 500D variant.
 

logan1202

Prepper goeroe
En nu er nog mee het bos in. Waar dat ding voor gemaakt is. En te groot kan ook, hoe meer ruimte, hoe meer spullen. Het houd een keer op het aantal kg die je kan dragen. En iid hoeft het niet nieuw te zijn. Gebruikt is vaak net zo goed.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
En nu er nog mee het bos in. Waar dat ding voor gemaakt is. En te groot kan ook, hoe meer ruimte, hoe meer spullen. Het houd een keer op het aantal kg die je kan dragen. En iid hoeft het niet nieuw te zijn. Gebruikt is vaak net zo goed.

Ik heb het geluk dat ie in deze staat is . Normaal koop je voor dat bedrag een redelijk gebruikte , die idd net zo goed is .

Ik kan nog met redelijk gewicht lopen . Das probleem niet . Als ik bos in ga heb ik een 30 liter bij mij met stove , en eten en wat kleding .

Maar misschien dat ik wanneer de Rouw verslagen een meerdaagse trip ga doen .
Als ik deze rugzak dan nog heb dan zou het zomaar kunnen dat ik hem dan gebruik.
Gezien het type indeling van deze pack moet je wel eerst goed gaan nadenken waar wat te stouwen .
Kwaliteit is het zeer zeker en dat zie je al aan de afwerking/ stiksels en verder gekozen materialen.
Waterdicht neem ik bij geen enkele rugzak meer serieus . Die Berghaus military packs lekken ook als een zeef . Niet voor niets dat je daar drybags bij verstrekt krijgt .
Er zijn zoveel goede packs die vele malen goedkoper zijn .

Ik wacht fewoon af tot het op mijn pad komt .
En dan te bedenken dat deze pack al maanden op MP werd aangeboden .
Een recent geplaatste was in no time verkocht . Staat bod bij van 249 ( zie printscreens ik heb dezelfde ) . Das al koopje .

Gezien ik het met de post heb laten komen was ik bang dat het zou tegenvallen . Dit ondanks dat verkoper zei dat ie in zeer goede staat was .
Maar ja ! Wie kijkt er met dezelfde ogen als ik . Kritisch . Het is goed of het is niet goed. Er zit niets tussenin .

En idd eenmaal uit de doos zag ik het al . Een koopje waar vlot het dubbele eventueel uitgehaald kan worden .
Sowieso goede investering een Eberlestock . Waarde vast in goede staat.

Ik heb ook zowat geen rugzakken meer . Hetvmeeste afgegeven of verkocht.
Het is geen fetisj meer haha

Screenshot_20220127-232348_Marktplaats.jpg Screenshot_20220127-232359_Marktplaats.jpg
 
Bovenaan