• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Eindelijk Grote Rvs Horeca pannen . Maar nu het hoe maken van bijv 20 Liter Soep

F

frans81

Gast
Na vele jaren zoeken naar grote Rvs Horeca pannen is het eindelijk gelukt .
Groot inslaan van oa Maaltijdsoep . In de diepvries .

Maar wat nu ! Hoe maak ik overheerlijke goedgevulde Maaltijdsoepen die ook nog eens overheerlijk zijn .

Ik ben geen Kok , maar heb nu wel de Motivatie om serieus aan de slag te gaan .

Graag derhalve raad van de echte ( Hobby ) Koks , die al ervaring hebben met zulke brouwsels waar iedereen al bij het ruiken ervan begint te kwijlen .

Zelf ben ik liefhebber van goedgevulde Tomaten / Goulash/ kippen / wild / Erwten / Bonen soepen .

How to create a perfect and Tasty Soup :hug:

Groter fornuis of externe gasbrander met fles is volgende doel ;)

20190119_222704.jpg 20190119_222804.jpg
 

PBear

Mankinds only hope
Als je op een doorsnee fornuis 20 liter water aan de kook kunt brengen en je kan in een kleine pan lekkere soep maken, dan moet een grote pan soep ook lukken.
Voor 20 liter soep zijn 10 x zoveel ingredienten nodig als voor een kleine pan van 2 liter. Dat het voor een 20 liter pan veel langer duurt om aan de kook te komen is helemaal niet erg. Integendeel. Hoe langer de ingredienten kunnen "trekken", hoe meer smaak de soep krijgt.
Tenzij je haast hebt om de soep klaar te stomen - wat in de horeca eerder het geval zal zijn dan voor de prive-kok - heb je geen speciaal kooktoestel nodig.
Alleen wat meer geduld.
Succes!
 
F

frans81

Gast
Als je op een doorsnee fornuis 20 liter water aan de kook kunt brengen en je kan in een kleine pan lekkere soep maken, dan moet een grote pan soep ook lukken.