• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Ervaring met deze jas: Commando smock Rip stop ZWART

Ray

SHTF Expert
Ik heb een vergelijkbaar model (of is dit de opvolger?) van het merk MFH. Naam van 't model is hetzelfde. Er staat helaas vrij weinig info bij. Is deze ook waterdicht? Losse uitritsbare fleece?

Voordeel vond ik de prijs en de jas is idd heel degelijke en goed waterdicht. Nadeel is dat de stof wat stug is.
 

Ray

SHTF Expert
Deze zomer ga ik als preppervoorbereiding een week bushmasteren en ben op zoek naar een goede stevige jas die uiteraard ook voor de toekomst nuttig zal zijn.

Heeft iemand ervaring met deze jas https://www.militarycollectibles4u....jassen-parka-s/commando-smock-rip-stop-zwart/

Of wie weet er een (beter) betaalbaar (max ca. € 100) alternatief?

Voor in de zomer zou ik trouwens niet zo'n zware jas meenemen, maar werken in laagjes en tegen de nattigheid een dunne regenjas meenemen.
 
F

frans81

Gast
Kosten €29,90 ex-btw bij MFH.

De eerste keer dat men bij MFH besteld moet voor minimaal 500 euro zijn .
Daarna moet men minimaal per bestelling 100 euro besteden . Is het onder de 100 dan komt er 5 euro extra bij .
Dit is berekend op het bedrag zonder de BTW .
Alle prijzen bij hun zijn derhalve ex Btw .
Een prepshop zou dus met hun zaken kunnen doen .

1495384373164116444163.jpg
149538422788798804437.jpg
14953844487421443743710.jpg
 
V

Verwijderd lid 482

Gast

showroom is daar, maar om nu daarvoor helemaal naar zuid, zuid ,zuid Duitsland af te reizen.





Fertiger_Banner_Startseite.jpg

Virtual View
Virtuelle Ansicht - Eingang, Ausstellungsraum Virtuelle Ansicht - Luftaufnahme
Bitte beachten Sie, dass wir ein Großhandelsunternehmen sind und nur an autorisierte Kunden liefern können!
Ohne Benutzerkennung werden keine Preise oder Verfügbarkeiten angezeigt. Bestellungen sind nicht möglich.
Falls Sie bereits Kunde bei uns sind (als Einzelhändler) oder werden möchten,
können Sie eine Benutzerkennung unter Neu Registrieren anfordern.
Dadurch haben Sie Zugriff auf den Shop-Bereich.

http://www.max-fuchs.de/grosshandel/willkommen-in-unserem-b2b-shop-showroom.html
 
V

Verwijderd lid 482

Gast
de virtueele rondgang is wel leuk. en een coole mi-hind voor de deur
 

petroman

SHTF Expert
O la, topic starter heeft zich na 2 berichten niet meer gemeld in de discussie dus waarschijnlijk is hij al voorzien.
 

dutch survival

Elementary prepper
ik vraag me af of dit een originele van defensie is ( niet perse nl), er staat knopen naar brits model, maar waarschijnlijk dus een fostex kopie, vraag me af hoe de kwaliteit is. Ik zou eerder voor zo iets gaan; https://www.militarycollectibles4u....el-korps-mariniers-en-korps-commando-troepen/ of https://www.militarycollectibles4u....atoen-zeer-zeldzaam-meerdere-maten-origineel/ Tenzij de camo je in de weg zit natuurlijk, er bestaat ook een klu versie van volgens mij en ik dacht dat die donker blauw is dus dan daar misschien eens naar kijken.

hoop dat je er wat aan hebt,
mvg DS
 

joepmeloen

Prepper goeroe
Laatst bewerkt:
KvK inschrijving zijn de kosten niet als je daarna je gear voor groothandelsprijzen hebt.

Klopt, maar daarbij word je doodgebeld door adverteerders, extra kosten voor; die je soms wel /soms niet succesvol in beroep kan gaan zoals: bumastemra voor muziek op de zaak,
Miljeu heffing, gemeentelijke heffingen zoals riool en bedrijfs afval tenzij je weer een overeenkomst sluit en kan overleggen met een derde partij dat hen het afval verwerken, blauwe enveloppen van de belastingdienst, een hoop administratie voor slechts een kvktje. Dat vertellen mensen die roepen even een kvk nemen voor weinig, er helaas nooit bij.

Wat ik me nu afvraag: heb jijzelf een kvk registratie? Zoja: help ts koop die jas en laat het op zijn huisadres afleveren.
 

markske

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Klopt, maar daarbij word je doodgebeld door adverteerders, extra kosten voor; die je soms wel /soms niet succesvol in beroep kan gaan zoals: bumastemra voor muziek op de zaak,
Miljeu heffing, gemeentelijke heffingen zoals riool en bedrijfs afval tenzij je weer een overeenkomst sluit en kan overleggen met een derde partij dat hen het afval verwerken, blauwe enveloppen van de belastingdienst, een hoop administratie voor slechts een kvktje. Dat vertellen mensen die roepen even een kvk nemen voor weinig, er helaas nooit bij.

Wat ik me nu afvraag: heb jijzelf een kvk registratie? Zoja: help ts koop die jas en laat het op zijn huisadres afleveren.
Exact. Nu hoor ik de TS ook niet meer, dus zulks aanbieden is waarschijnlijk 30€ kwijt zijn ipv iemand geholpen te hebben.
Ik wil wel iemand helpen een paar euro te besparen, maar enkel indien ik de persoon goed kan inschatten en nadat er is overgeschreven
en transport face à face geregeld kan worden (of het moeten meerdere zaken zijn, dat transportkost niet meer doorweegt).

Aangezien men de dealer prijzen kent, zal men wel een kanaal hebben om rechtstreeks te bestellen vermoed ik.
 

Alexandra

Survivor
Klopt, maar daarbij word je doodgebeld door adverteerders, extra kosten voor; die je soms wel /soms niet succesvol in beroep kan gaan zoals: bumastemra voor muziek op de zaak,
Miljeu heffing, gemeentelijke heffingen zoals riool en bedrijfs afval tenzij je weer een overeenkomst sluit en kan overleggen met een derde partij dat hen het afval verwerken, blauwe enveloppen van de belastingdienst, een hoop administratie voor slechts een kvktje. Dat vertellen mensen die roepen even een kvk nemen voor weinig, er helaas nooit bij.

Wat ik me nu afvraag: heb jijzelf een kvk registratie? Zoja: help ts koop die jas en laat het op zijn huisadres afleveren.

Dat vertellen ze er idd nooit bij, omdat het niet klopt wat je zegt.
Zolang je geen bedrijfspand koopt/huurt zijn je extra kosten nihil, je moet alleen even 1x per kwartaal een btw aangifte doen.
 
Bovenaan