• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

forum fouten melden

phtvs

Sysop
Admin
In dit topic kun je melding maken van fouten die je tegenkomt op het forum. Lees altijd even de berichten in dit topic terug om te zien of de fout al is gemeld.
Meldingen van fouten die opgelost zijn, worden verwijderd om het overzicht te behouden.
 

phtvs

Sysop
Admin
Laatst bewerkt:
In deze post maak ik een overzicht van fouten die al gemeld zijn en de status van die melding.

- plaatsen emoticons - word aan gewerkt
- e-mails komen niet door - opgelost. Google en Hotmail blokkeerden e-mails van het forum. Dit is opgelost
- broodkruimel pad hersteld. Boven de forums verschijnt nu weer het pad waar je bent op het forum.
 

Mayo

Last (wo)man standing
Ik wil geen push-meldingen, maar iedere keer als ik het uit zet :) (ja, ik weet het zéker dus ook niet later vragen!) popt het toch weer op.. :(

push.png
 

phtvs

Sysop
Admin
Waarschijnlijk gaat er iets mis met de cookies. Als je op je naam klikt (rechtsboven) En dan kiest voor voorkeuren. Naar beneden scrollen dan kun je daar de pushmeldingen uitzetten.
 

Kingofkings

Elementary prepper
Het enigste wat er bij mij telkens gebeurt is dat wanneer ik inlog na een min of zo internetpagina wegvalt, tik ik de Safari knop weer aan dan staat alles er weer. Gebeurt alleen na het inloggen, daarna niet meer. Ik in met mijn iPhone.
 
Bovenaan