• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.
F

frans81

Gast
Bij een tijdje terug Gratis ( wegens winkelhaak onderaan in doek ) verkregen De Waard Albatros zaten twee grote ( +- 5x3 ) vloerkleden . Zo'n beetje ruim op maat voor de grote Albatros. In eerste instantie wist ik niet wat voor spul het was . Ook had ik niet verwacht dat het een kwalitatief en doordacht stukje tent toebehoren is . Daarbij ook nog best prijzig . Oké het is maar wat je prijzig / Duur vind haha .

Het blijkt hier namelijk te gaan om Aerotex Tenttapijt .

Zie uitleg met specs via de link . Wanneer mijn Albatros lastig te repareren is kan ik deze tapijten gebruiken in de SCT Tent en zelfs nog voor bij de ( Erdman Kever ) Papillon Heidevlinder .

Uiteindelijk heeft die gratis tent al voordelen geleverd :rolleyes:

https://www.baxrecreatieshop.nl/kam...HJEWTNHM_f93KuWez-5jdmwWp0rSktLgaAkhvEALw_wcB

20210312_124210.jpg 20210312_124245.jpg
 

petroman

SHTF Expert
@frans81 , ziet er uit als voortent "vloerbedekking" voor bij de caravan.
Je legt het in de voortent van de caravan zodat je niet het gras er onder kapot loopt. Met een gewoon stuk plastic vertik je het gras
en blijft er na vertrek een dode kale plek over wat menig campineigenaar weer niet trekt. Verder begint rottend gras typisch te ruiken na x aantal dagen.
 
F

frans81

Gast
@frans81 , ziet er uit als voortent "vloerbedekking" voor bij de caravan.
Je legt het in de voortent van de caravan zodat je niet het gras er onder kapot loopt. Met een gewoon stuk plastic vertik je het gras
en blijft er na vertrek een dode kale plek over wat menig campineigenaar weer niet trekt. Verder begint rottend gras typisch te ruiken na x aantal dagen.

Het Rode stuk op foto hadden hun in de Voortent van de De Waard Albatros . Het grote Groene lag als tapijt in de De Waard Albatros .
Zoals ik al las via www kan dit spul op Meerdere manieren benut worden .
 
Bovenaan