• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

ING internetbankieren, wijzigingen privacy beleid en instellingen

Ray

SHTF Expert
ING heeft zijn privacy voorwaarden aangepast (doen ze wel vaker bij kleine wijzigingen in de wet en regelgeving) en daarbij een paar nieuwe instellingen die je kunt aanpassen.

Onder je profiel (waar je naam, adres, daglimiet e.d. staan) zie je onder Privacy twee opties die je kunt uitzetten.
Ten eerste dat je geen advies en aanbiedingen op maat wil en bij cookies kun je deze op 'basis' zetten, zodat je gegevens zo min mogelijk worden gedeeld met derden.

Screenshot_2019-06-04 Privacy - ING Profiel.png
 

Candyman

Diehard Prepper
Ik heb net gekeken en bij mij stond hij al uit.
Wel schandalig dat ze mij dan advertenties gaan sturen op basis van mijn afschrijvingen.

Nog even geduld en dan ga ik alles weer cash doen.
 

Harry Nack

Last (wo)man standing
Banken zoals de ING proberen hun producten/diensten momenteel zo "goedkoop" mogelijk te houden, kosten technisch dan em met zo min mogelijk arbeiders.

Een hoop producten en diensten zijn al verdwenen en dit gaat maar door.

Zo kreeg ik een brief afgelopen week dat ze gaan stoppen met de bankkluisjes. Sinds jaar en dag heb ik al een bankkluis bik de ING en niet lang geleden hebben ze zelfs de kluisjes vernieuwd en ook de hele toegangsruimte.

Dit levert kennelijk niet genoeg op dus gaan ze ermee stoppen. En dat terwijl er geen kluisje leeg staat en mensen ervoor op de wachtlijst staan. Dus er is volop behoefte aan het product en ze verdienen er nog wat aan.

Voor mij was de kluis nog één van de weinige redenen dat ik bij de ING bleef. Dus zodra deze stoppen, stop ik met de ING.:D

Dat zijn toch al gauw twee betaalrekeningen, een creditcard, een zakelijke rekening, betaalrekening van mijn dochter en negen spaarrekeningen. Dus een trouwe klant en het geld op de rekeningen raken ze hierbij ook kwijt. Ik hoop dat meerdere mensen dit doen.:p
 
Bovenaan