• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Link naar een bepaalde post in een topic, en aanpassen startpost.

Niels

Mankinds only hope
De titel zegt het al.
Hoe link ik naar een bepaalde post direct?

Kan ik vrijstelling krijgen voor een bepaald topic om de startpost te mogen wijzigen?
 

AWOL

Prepper goeroe
De titel zegt het al.
Hoe link ik naar een bepaalde post direct?

Kan ik vrijstelling krijgen voor een bepaald topic om de startpost te mogen wijzigen?

Je ziet rechts een nummer, in jouw geval #1 omdat je de eerste post maakte in dit topic en deze post #2. Door daar op te klikken krijg je een link naar een specifieke post in een topic.
Met die andere vraag zal een mod/admin je moeten helpen, je kunt eventueel je eigen post melden om aandacht te krijgen. Klik dan op "meld".

Untitled.png
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Kan ik vrijstelling krijgen voor een bepaald topic om de startpost te mogen wijzigen?
Als je een beginpost wilt wijzigen doe je een pm naar een moderator met de aanpassing, dan verandert de moderater het voor je, of j gebruikt inderdaad de meldknop.
 

Ray

SHTF Expert
Als je een beginpost wilt wijzigen doe je een pm naar een moderator met de aanpassing, dan verandert de moderater het voor je, of j gebruikt inderdaad de meldknop.

De wijzigingen gaarne via pb, eerst posten en dan weer laten verwijderen kan verwarrend zijn.
Via de kladblok functie (rechtsboven vlak onder je avatar: https://www.preppers-shelter.nl/forum/) kun je een post opbouwen en bewaren om later te plaatsen/pb-en. Alleen foto's uploaden gaat via het kladblok niet, wel foto's via links.
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Voordeel van de kladblokfunctie is ook dat je daarin altijd kan wijzigen.
Als je een post in forum maakt kan je na 24 uur niet meer wijzigen, ook al is het je eigen post.
 
Bovenaan