• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

'Markeer alle berichten als gelezen' - knop

elloco999

Elementary prepper
Zou het mogelijk zijn om in de (sub) forums een knop te plaatsen waarmee met 1 druk op de knop alle berichten (op dat niveau) als gelezen gemarkeerd kunnen worden?

Ik gebruik altijd de 'niet gelezen' markering als indicatie wat er nieuw is maar elk topic openen (dus ook die topics die me niet interesseren) alleen om ze als gelezen te markeren is zo omslachtig.

Thanks.

PS. Mocht dit al mogelijk zijn dan bied ik bij deze vast mijn excuses aan. Ik heb gezocht maar niet gevonden :)
 

InfernoSis

Diehard Prepper
Ik heb nog niet gevonden hoe je enkel een subforum als gelezen maakt, maar links bovenaan staat "Markeer Forums Gelezen", schuinonder "Forums" :) Daarmee markeer je wel het gehele forum als gelezen.
 

elloco999

Elementary prepper
Bedankt @InfernoSis ! Dat scheelt al aanzienlijk. Toch zou ik ook graag een knop voor het huidige (sub) forum hebben. Dan kan ik elk forum apart doorwerken en markeren ipv in alle forums de berichten te lezen die ik wil lezen en dan alles in 1x als gelezen te markeren. Ik kom vaak tijd te kort om alles te bekijken.
 

Ray

SHTF Expert
Als je in een willekeurig Topic in het sub-forum op "markeren als gelezen" drukt, verschijnt er een pop-up waarbij je kan kiezen tussen het sub-forum en het gehele forum.

Ah, super, idd, die optie had ik ook nog niet gespot. Nice work!
Zo komen we er met z'n allen wel. :thumbsup:
 
Bovenaan