• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Matbock Strike Force Energy

Fitsein

Survivor
Laatst bewerkt:
Leden,

Ik ben op zoek naar een cafeïne/energie boost voor in mn BoB. Compact en gemakkelijk te gebruiken! Zo kwam ik op Strike force energy uit:

Matbock Strike Force Energy 10 Pack

0 Calorieën, 0 Suiker, Niet hoeven Roeren, Niet hoeven Schudden

Op het moment dat een verpakking een 'Bone Frog' staat weet je dat het wel goed zit. Strike Force is energy concentraat met militaire achtergrond wat altijd en overal te gebruiken is.

Voeg simpelweg 500ml water to aan 1 sachet en je hebt een 160 mg caffeine bij de hand. Dit is grofweg 2 koppen koffie of 2 blikjes energy.

Waar koffie soms niet beschikbaar is of blikjes niet mee te nemen is, neem je het kleine zakje Strike Force simpel mee naar dienst of werk. Voeg het gemakkelijk toe aan 500ml water en je kan er weer tegen aan. Kortom perfect voor de vroege diensten, lang afstanden of die betere prestatie.

Kortom, van uitzendgebied, 0630 op dienst or crossfit na werk, Strike Force helpt je met extra energie.


Ik vroeg mij af of mensen hier al ervaring mee hebben, meer info op: http://www.applied-store.nl/nl/strike-force-energy-10-pack.html.


Indien er nog geen bekendheid mee is wil ik bij interesse ook wel een review erover tikken na gebruik :)
 
F

frans81

Gast
Niet op voorraad zegt men in de Link :(:( Haha .
Normaal drink ik nooit van dat Energy spul .
Maar in Nood zou het een oplossing zijn .
 

Ray

SHTF Expert
Al die zogenaamde energy boosters werken maar heel tijdelijk en dan schiet je weer in een dip en ben je toe aan je volgende fix.
Uiteindelijk loop je er geen stap verder mee. Beter is het om te trachten voldoende energie in de juiste vorm binnen te krijgen, geen suikerbom met bijbehorende piek en dal, maar fatsoenlijk eten.
 

Fitsein

Survivor
Al die zogenaamde energy boosters werken maar heel tijdelijk en dan schiet je weer in een dip en ben je toe aan je volgende fix.
Uiteindelijk loop je er geen stap verder mee. Beter is het om te trachten voldoende energie in de juiste vorm binnen te krijgen, geen suikerbom met bijbehorende piek en dal, maar fatsoenlijk eten.

Dat klopt zeker, echter zal er een periode kunnen voorkomen waarbij je niet de juiste voedingsvormen tot je bezit hebt terwijl je je energie wel nodig hebt. Vandaag denk ik dat het handig is om, vooral zo compact, altijd iets achter de hand te hebben.

Niet op voorraad zegt men in de Link :(:( Haha .
Normaal drink ik nooit van dat Energy spul .
Maar in Nood zou het een oplossing zijn .

Zal contact opnemen met ze ivm levertijd!
 

Ray

SHTF Expert
Dat klopt zeker, echter zal er een periode kunnen voorkomen waarbij je niet de juiste voedingsvormen tot je bezit hebt terwijl je je energie wel nodig hebt. Vandaag denk ik dat het handig is om, vooral zo compact, altijd iets achter de hand te hebben.



Zal contact opnemen met ze ivm levertijd!

Hetgeen energie levert in dat drankje is de suiker, niet de caffeine. Iemand die normaal elke dag koffie of energy drankjes nuttigt zal door de caffeine zijn verslaving gevoed voelen, maar je loopt er geen extra kilometers door. Een pakje Dextro (druivensuiker) is een goedkoop alternatief voor dit zonder de caffeine.
 
R

Ronin K.

Gast
Veel beter is cafeïne in je leven tot 0 te reduceren.
Heb je een constant energie level, net als de mensen hadden voordat koffie in Europa kwam.
Voor die tijd werd t puur ceremonieel gebruikt.
Met ray eens , beter druivensuiker pakken.
 
F

frans81

Gast
Dat klopt zeker, echter zal er een periode kunnen voorkomen waarbij je niet de juiste voedingsvormen tot je bezit hebt terwijl je je energie wel nodig hebt. Vandaag denk ik dat het handig is om, vooral zo compact, altijd iets achter de hand te hebben.



Zal contact opnemen met ze ivm levertijd!

Helaas houd ik mij ver vandaan zulke preparaten . Derhalve ga ik ook zoiets niet bestellen haha .
Daarom vermelde ik ook " Maar in Nood zou het " .
Nee ik gebruik alleen in mate natuurlijke suikers oa druivesuiker enz zoals @Ronin K. Ook al vermeld .
 
R

Ronin K.

Gast
Wat ze vanaf de 2e wereld oorlog al aan piloten voorschrijven is dex amf. Dat werkt meteen een uur of 8 en zijn hele kleine pilletjes. Modafinil schijnt nog beter te zijn zag ik bij een Britse arts die tests deed om wakker te blijven.
 

neoclyps

Survivor
Waarom niet gewoon een blikje redbuII of m0nster of een kloon daarvan ? Werkt lekker en is redelijk goedkoop
Als ik voor werk of prive een eind moet rijden en slecht geslapen hebt of een max sportprestatie moet leveren, is het perfect, in geval van nood speel ik altijd vals.
Alleen de pakmaat en gewicht van blikken is niet gunstig, daar is jouw poedertje beter voor

Cafeïne is deel van mijn 3 C’s tijdens lange wandeltochten , Cola ( echte met veel suiker en cafeïne ) Chips en Chocomel.
Als je gezondheid goed is en je een beetje strak in je vel zit is dat beetje cafeïne of suiker niet zo erg.
 

Candyman

Diehard Prepper
Ik heb bruistabletten met cafeïne gekocht.
Ze zijn niet erg sterk 64mg, ongeveer net zo veel als in een kop zwarte thee.
Na ze een paar dagen getest te hebben ben ik er wel tevreden over.
Vaak kan ik geen warm water krijgen om koffie of thee te zetten als ik onderweg ben en om nou steeds bij een benzinepomp koffie/thee/energiedrank te kopen gaat een beetje in de papieren lopen.

https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/energizer-bruistablet
 

De Bezorgde Burger

Prepper goeroe
Ik gebruik gewoon (puur) caffeïnepilletjes 200mg, zit standaard in mijn EDC-pillendoosje. Weegt minder dan 1 gram per stuk, heeft het effect van een triple espresso. En ja, dat werkt echt prima. Ik gebruik dat vooral op lange autoritten die "de schemering ingaan", en dat is voor mij echt het verschil tussen achter het stuur in slaap vallen of veilig thuiskomen.

https://www.bodyenfitshop.nl/allmax-nutrition-caffeine-pillen/
 
Bovenaan