• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Met in mijn achterhoofd één is geen.

Flos

SHTF Expert
Ik heb van mijn oude bureau een bij keuken gemaakt.
Zo een maand terug zat ik te denken wat is dit bureau kamertje toch een rommelhok.
Ons Barbara vond dit ook. Dat merkte ik aan haar gezaag ruim eens jou bureau op. Moet al die rotzooi daar nu liggen? En zo meer. Dus heb ik de koe bij de horens genomen en alles uit het kamertje gehaald. Keukenkasten besteld en die er ingeplaatst. Ik heb al wat apparaten op het werkblad staan en in de kasten al wat kook spullen.
Het keukentje gaat voornamelijk gebruikt worden als koude keuken. Dwz een keuken voor koude ( voor )bereidingen . Want er is geen kookplaat of oven.

.
 
F

frans81

Gast
Ik heb van mijn oude bureau een bij keuken gemaakt.
Zo een maand terug zat ik te denken wat is dit bureau kamertje toch een rommelhok.
Ons Barbara vond dit ook. Dat merkte ik aan haar gezaag ruim eens jou bureau op. Moet al die rotzooi daar nu liggen? En zo meer. Dus heb ik de koe bij de horens genomen en alles uit het kamertje gehaald. Keukenkasten besteld en die er ingeplaatst. Ik heb al wat apparaten op het werkblad staan en in de kasten al wat kook spullen.
Het keukentje gaat voornamelijk gebruikt worden als koude keuken. Dwz een keuken voor koude ( voor )bereidingen . Want er is geen kookplaat of oven.

.

Mijn Barbara laat dat ook vaak blijken en ook ik moet dan gezaag aanhoren ( terecht ) .
Maar heb geen puf , dus als wijs man :fluit: heb ik bij mijn Koe de horens verwijderd . Kan dus niets vastpakken ;):(
Wedden dat mijn Vrouw binnenkort die Koe een trap onder haar kont geeft en ze zelfs niet meer in haar eigen hok kan omdat dan alles overhoop ligt :D

Tja dan moet het wel .

Flos wat moeten wij zonder onze Barbara's .

Eerste week van januari krijgt mijn Koe Nep horens :thumbsup:
 

martin

Mankinds only hope
Het was geen vet maar een folietje voor de lens omdat het toestel nagelnieuw is.

Het zal meer iets te maken hebben met details die me opvallen i.p.v. intelligentie. Foto was duidelijk onscherp in de linker bovenhoek t.o.v. de rechter onderhoek.
Doet me denken aan een foutje die ik een jaartje of 35 geleden maakte toen ik een hagelnieuwe platenspeler maar niet goed kon laten functioneren.
Terug bij de audiozaak was het best wel gênant dat ik de transportbeveiliging was vergeten te verwijderen :)
En 35 jaar later betrap ik mezelf erop dat ik nog steeds vergeet om de handleiding door te nemen.
 
Bovenaan