• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

mijn survival riem, zo ziet hij er uit.

will

Senior Prepper
riem - kopie (2).jpg


Hier een afbeelding van mijn survival riem.

Van links naar rechts: waterfilter, first aidkit, survivalkit, eten, veldfles met mok en een mes.
Wordt zo nu en dan nog een klein beetje aangepast. Maar in grote lijnen is het dit.
De riem draag ik aan mijn voorkant. Geen probleem met de rugzak, en de rugzak is daardoor
ook lichter. Mocht de rugzak uiteindelijk te zwaar worden of anders, heb ik nog altijd het belangrijkste bij mij.

Greetz Will
 

Ray

SHTF Expert
Atlijd handig om modulair te werken @will, want idd, stel dat je je rugzak moet achterlaten dan heb je de meest essentiële dingen toch bij je.
 
F

frans81

Gast
Inderdaad ontzettend handig al die tasjes aan een riem ;)
En aan de voorzijde gedragen .
Persoonlijk ben ik niet zo'n van de vele tasjes aan een riem / koppel .
Het is te opzichtig en hinderlijk .
Zelf draag ik meestal Cargo broeken ;) . En daarbij ben ik nog steeds opzoek naar een Smockjas van het niet DPM type .
Ondanks dat dit mijn mening is hangt er boven in de opslag een Koppel met :rolleyes::rolleyes: Ja hoor ... waterdichte OPS tasjes :confused::D
Want je weet maar nooit waar mijn hoofd mij nog brengt .
Nu wil ik het niet :confused: dan wil ik het weer wel ;) en zo nu en dan een gevecht met het HELEMAAL NIET :lol:
Geen Koppel en geen tasjes maar gewoon stevige brede lederen riem IN de broek ;)
 
Bovenaan