• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Mylar food bags en #10 cans. Waar halen jullie ze vandaan?

D

Deleted member 2636

Gast
Mylar bags: Ik haal ze bij mylarshop.com. Gebaseerd in Engeland. Uitstekende service.

#10 cans--> Dit ben ik nergens tegen gekomen in Nederland. Misschien heeft iemand anders een suggestie?
 

Ray

SHTF Expert
Ik ken blikken van 850ml als standaard, geen idee wat #10 blikken zijn? Zal wel een Amerikaanse aanduiding zijn en dan wordt het lastig bestellen aan deze kant van de oceaan.
 

AWOL

Prepper goeroe
Ik ken blikken van 850ml als standaard, geen idee wat #10 blikken zijn? Zal wel een Amerikaanse aanduiding zijn en dan wordt het lastig bestellen aan deze kant van de oceaan.
.

Als ik het goed heb zijn de mountainhouse blikken met meerdere porties #10 blikken.
 

drent

Diehard Prepper
Grote verpakkingen zijn eigenlijk alleen interessant voor grote groepen/gezinnen, met minder eters wil je kleinere verpakkingen, zeker als koel/vrieskast uitgevallen is. Dat gaat ook op voor groot inkopen, in 1x inkopen = zelfde tht datum en die zegt wel degelijk wat over smaak, voedingswaarde, etc. Elke keer wat meer kopen dan je nodig hebt en voorraad mee roteren met gewone eetpatroon helpt je voorraad vers te houden en je lijf gewend aan wat er ook bij problemen te eten is.
 
Bovenaan