• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

nieuwe urban tassen in aantocht

mrOvereem

Prepper
TOP SHOT 2017 is geweest, met daarbij wat mooie nieuwe urban tactical rugzakken.
Ben zelf al een tijdje aan het zoeken naar zo een tas en het aanbod viel me tegen.
Er komt nu gelukkig verandering in.

Hier een aantal filmpjes:

Cannae Pro


5.11 Dart pack


Hazard 4


Tasmanian tiger


Condor Elite
y

Volgens mij is er nog wel meer, maar deze heb ik bekeken.
Iig veelbelovend.
 

zonnebrood

Mankinds only hope
Tegenwoordig hebben veel moderne schootassen wel meerdere kleine vakken i.v.m. laptops, opladers e.d. De meerwaarde zit hem vooral in de pasvorm en de gebruikte materialen. Zijn bijvoorbeeld de banden en de bodem van de tas steek werend? Of moet je er zelf nog kippengaas in naaien? En is de stof vlam vertragend?

Ook hou ik persoonlijk niet zo van ritsen met enkele glijders, tijdens stedentrips is het fijn om er een klein hangslotje er aan te kunnen hangen.
 

The mad engineer

Diehard Prepper
Wij hebben bv een Jack Wolfskin Berkeley schooltas in gebruik. Qua liters valt die mee maar je kunt er ongelofelijk veel in kwijt.
Niet geschikt voor lange wandelingen.

https://www.jack-wolfskin.nl/berkeley/25300.html

25300-6032-1-berkeley-dark-steel.png
 

petroman

SHTF Expert
Let ook op de garantie termijn. Die van targus is OK, teheoretisch levenslang.
bv Bij loslatende naden krijg je gewoon een nieuwe of vergelijkbaar.
 

joepmeloen

Prepper goeroe
Op 'youtube', zie ik wel eens mensen alles gesorteerd in kleine tasjes. Als je het goed labeld dan kan je een hele set in een keer pakken:

Ehbo
Waterbehandeling
Koken
Vissetje
Etc in aparte tasjes vond ik wel slim. Ik heb het zelf niet zo overigens gewoon in de vakken van een chinees budget rugzak ben het zo gewend.
 
Bovenaan