• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Nitecore LA10 mini kampeerlamp/lantaarn

F

Floesh

Gast
  • Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze kleine lamp/lantaarn is een van mijn beste gear aankopen (gekocht voor €20 incl verzending op Gearbest)

De Nitecore LA10 CRI werkt op 1x AA batterij en heeft een magnetische onderkant wat ook handig is.
Hij weegt ~43gram en is gemaakt van aluminium, de bouwkwaliteit voelt zeer degelijk aan.
Het is een soort grote labello stick waarbij je het lamp gedeelte eruit draait (dit hoeft niet maar dan heb je minder omgevingslicht).

Er zijn twee versies met verschillende LED's. Ik heb gekozen voor het CRI model met een Nichia LED die een meer natuurlijke kleur licht geeft (i.p.v. koel licht) voor een betere omgevingskleurweergave.

Het lampje is perfect om in een tent of aan je rugzak te hangen, aan de onderkant van de motorkap van je auto of op het autodak magnetisch te 'plakken' om bijvoorbeeld te signaleren (er zit een beacon modus op).




 

easy

Diehard Prepper
Ook te koop bij knivesandtools zag ik...kost daar € 28,95.
Wel andere versie volgens mij
 

Floshtf

Diehard Prepper
Interessante optie. Ik hou van klein spul. Gebruik al tijden de ld22 met diffuser. Touwtje spannen boven je zit plek en hoppa.
Hebben ze slim bekeken van Nitecore.
ld22 diffuser.JPG
 
Bovenaan