• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Prepper op rtv Rijnmond.

Jasje

Prepper goeroe
Op rtv Rijnmond:
De Schiedammer is voorbereid: zijn huis is gebarricadeerd met hekwerk. Hij heeft een grote hoeveelheid water en voedsel ingeslagen, om te kunnen overleven. "Je ziet wat er op Sint-Maarten is gebeurd na de orkaan: plunderingen. Daar heb ik mij tegen beschermd."
http://www.rijnmond.nl/nieuws/159522/Schiedammer-voorbereid-op-einde-der-tijden

Wim-van-Zanten-voor-de-flessen-water.jpg
 

Papillon

Diehard Prepper
Opmerkelijk is dat zelfs de engelen niet weten wanneer het gaat gebeuren, en de mens met berekeningen al helemaal op glad ijs begeeft. Het kan ieder moment gebeuren, maar ook over 100 jaar pas ofzo haha dus ga lekker genieten vandaag!
 

AWOL

Prepper goeroe
Opmerkelijk is dat zelfs de engelen niet weten wanneer het gaat gebeuren, en de mens met berekeningen al helemaal op glad ijs begeeft. Het kan ieder moment gebeuren, maar ook over 100 jaar pas ofzo haha dus ga lekker genieten vandaag!

De kans is zelfs groot dat het helemaal niet gebeurd!
 

Jasje

Prepper goeroe
Klopt helemaal. @Papillon en @AWOL. Het korte filmpje geeft wel mooi weer hoeveel soorten preppers er wel niet zijn en met ieder hun eigen ideeen, gedachtengoed motivatie en uiteindelijk uitwerking. Het zal ook niet mijn (tshirt-)keuze zijn @P.Oemel maar ook in die hoek zitten ze. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Tux

Niels

Mankinds only hope
Ja, als je daar in gelooft... Volgens die gasten slaat er wat neer op de Aarde wat alles zou verwoesten... Wat moet je dan met water?
Sorry hoor, maar deze man mag wat mij betreft iets meer bij de werkelijkheid komen.
Ik vind het goed dat hij prept hoor, maar gelovan in een alles veroestende inslag, en daarvoor preppen?
 

Papillon

Diehard Prepper
Ja, als je daar in gelooft... Volgens die gasten slaat er wat neer op de Aarde wat alles zou verwoesten... Wat moet je dan met water?
Sorry hoor, maar deze man mag wat mij betreft iets meer bij de werkelijkheid komen.
Ik vind het goed dat hij prept hoor, maar gelovan in een alles veroestende inslag, en daarvoor preppen?

Ik ken de protestantse visie niet helemaal, maar het geeft aan dat in de periode voorafgaand van de terugkeer, een periode kan aanbreken waar de sfeer zo ongelovelijk omslaat dat het wel nuttig is daar een beetje tegen te preppen. Beetje met natuur rampen, natie tegen natie, burgeroorlogen enz enz
 
Bovenaan