• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Send text messages, voice recordings, images, and GPS locations on your phone without cellular cover

FKAGB

Prepper goeroe
Hmm. 5 kilometer bereik. Gezien de frequentie en vermogen is dat best optimistisch. Ik denk eerder 1,5 kilometer. En dat wordt in een bos nog flink minder. Hoe bruikbaar is dit dan nog? Het idee is trouwens niet nieuw, er zijn al vaker kickstarters geweest met eenzelfde idee.

Ik hou het bij de porto denk ik.
 

markske

Diehard Prepper
Hmm. 5 kilometer bereik. Gezien de frequentie en vermogen is dat best optimistisch. Ik denk eerder 1,5 kilometer. En dat wordt in een bos nog flink minder. Hoe bruikbaar is dit dan nog? Het idee is trouwens niet nieuw, er zijn al vaker kickstarters geweest met eenzelfde idee.

Ik hou het bij de porto denk ik.
Idd, maar een porto die textberichten zou kunnen versturen zou een wereld van verschil maken, zoals vroeger via de 'bieper'.
Een porto is leuk, tot je meer ruis dan iets anders hoort :)

Zoals met de Baofeng:
 
D

Deleted member 1696

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke tool.... :cool: beetje prijzig en werkt alleen als meerdere zo een ding hebben.
Om te communiseren heb je er al 2 nodig, wil je zo een “grid” zetten.......

Zonder naar verdere specs gekeken te hebben.
Ik heb in mijn mobile nog een 27mc zitten, heeft ongeveer de zelfde reikwijdteo_O
Is ook alleen voor in geval van nood, zou je daar niet soorgelijk mee kunnen?

Veel outdoor/4*4 hebben toch vaak die bakkies nog.
Ik kom soms in gebieden waar de GSM het niet meer doet.:thumbsup:
En een bakkie werkt sneller als je met meerdere (voertuigen) bent dan een GSM

//// oeps er zijn er al enige voor geweest met dit :confused: ////
 
Bovenaan