• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Slechte moeder.

mrsjones

Diehard Prepper
ik wilde dit weekend alles uit zetten, water,electra ,internet, telefoon. Kijken hoe de nieuwe coleman bevalen en weer een real life prep weekend te houden. Nu is mijn kind ziek . Haar voorspel , internet aanhouden en haar ipad charger . En de snikky manipulatie, mama, als ik over geef, moeten toch de laken in de was.......en daarom woord ik nooit navy seal nivo....en de 55 jaar en geen schouders die werken.
Wat zoden jullie doen? Suck it up buttercup, of een week later als kind better is.
 

Harry Nack

Last (wo)man standing
Iedereen heeft zijn zwaktes en het is lastig soms met kinderen omdat ze het "waarom niet" nog niet kunnen of willen begrijpen. :eek:

Maar drank, vrouwen kunnen net zoveel problemen geven .. :oops::off:
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J

petroman

SHTF Expert
Laatst bewerkt:
Beste @mrsjones ,
Ik weet natuurlijk niet in hoeverre jij je dochter hebt meegenomen in al je trainingen etc.
Ik heb ook geen idee hoe oud en of ze dus begrijpt wat je wilt doen en belangrijker waaarom ! Maar als ik ziek ben heb ik weinig interesse en motivatie om iets anders te doen dan in bed liggen. Dat is bij kinderen niet anders.
Een weekend met z'n allen trainen bij, zeg maar vol bewustzijn, lijkt mij beter.

Op het moment dat er echt geen stroom is snapt ieder kind ook wel dat er geen TV, internet etc. is.
Vooropgesteld iemand heeft ze verteld hoe de wereld werkt.

Volgens mij kan je colemannen ook testen zonder de stroom uit te schakelen. Tis dit weekend schitterend weer dus gewoon buiten koken.
 

Mayo

Last (wo)man standing
Nu heb ik natuurlijk zelf geen kinderen (en dus makkelijk praten :cool:)... maar wordt ze zieker / sneller beter als het internet en haar ipad charger aan blijven?
Volgens mij niet. Zelf zou ik haar gewoon een "echt" boek gegeven hebben en misschien wat spelletjes gedaan hebben (quality time! :D)
 
Bovenaan