• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Smock jassen van de Carboot Sale

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmorgen wederom extreem vroeg op om naar de Carboot Sale te gaan .
Half zes de wekker en vijf minuten later de Honden naar buiten .
REGEN Pfff Dikke druppels en aanhoudend . Buienradar erbij en dat gaf aan dat het tot zeker 08.00 zou regenen .
Balen dus . Gelukkig is mijn vrouw ondanks zware niet slaap nacht toch bereid geweest om mij met de auto weg te brengen . Eenmaal daar zag ik toch al wat auto's op het terrein . Maar echt mondjes maat . Dat wat er was dat bleef in de auto ! En die een kraam hadden die hadden natuurlijk een voordeel ivm het zeil .
Na een tijdje merkte je al vlug dat mensen van die Tuintentjes gingen opbouwen en naarmate de tijd er overheen ging werdt het ook droog . GELUKKIG . Ik heb eigenlijk bijna 1 uur geslenterd totdat ik bij een auto met openaanhanger kwam en ik allemaal legerjassen zag hangen . Mijn stemming werd al beter Pfff .
Dit hing in een aanhanger met huif . Beste Man was een rondje doen zei de buurman en ie was tevens bereid om hem te bellen . Niet nodig want kwam er net aan .
In den beginne heb ik twee Smock jassen gescoord en die waren in zeer nette staat .
1 van deze twee was een zeldzame Rip Stop Desert Sniper Smock jas , productie 2008 , Leverancier IV ( Weet niet wat dat is ) .
Ik heb nog nooit zo'n uitgebreide smockjas gezien en met zoveel extra's aan zakken en nog opties in die zakken .
Onder de oksels zitten twee zeer lange ritsen die open kunnen voor te luchten en er zit tevens muggengaas in verwerkt zodat beestjes niet naar binnen kunnen tijdens het uren wachten en observeren . Jas heeft vele extra sterke voorzieningen en zeer aparte windvangers in de mouwen . De lange zak achter op de rug kan zelfs in twee gedeeltes veranderd worden door een dubbele aanwezige Velcro strook . Ook bevinden er zich twee D ringen aan iedere zijde van deze zak . De hele jas is voorzien van lussen waar men Vegetatie in kan steken voor de extra Camo in begroeit terrein .
Ik heb 1 site gevonden met een bijna gelijkend iets maar het zijn niet dezelfde . Daar heb ik er al eens 1 gekocht .
Ze lijken er wel op . Maar met toch wel grote verschillen ik kwaliteit . Waarschijnlijk heeft defensie ze destijds bij twee leveranciers besteld .
DE Andere Smock jas is er een In Forest Camo van het Korps Mariniers . Een recente productie en ook waterdicht . Tevens met vele zakken maar niet op onderzijde achterkant rug gedeelte . Wel weer aan de binnenzijde van het rugpand . Zo'n bijna gelijkende heb ik al eens alhier op hert forum Verkocht .
Het mooie is wel dat deze Forest Camo Jas bij het Belgiesche Seyntex is gemaakt en derhalve van Top kwaliteit .
Helaas waren vele mensen thuis gebleven en vooral ook iemand met twee bijna nieuwe petroleum stellen .
1 Twee pitter en een met 4 lonten . Zouden ze eigenlijk meebrengen vandaag .
Ook de Mac pack van 20 Euro zou vandaag er weer bij zijn maar mensen waren hem vergeten mee te nemen .
Ze hebben inmiddels mijn nummer en ze brengen hem van de week . Woonden gelukkig dichtbij mijn Woonplaats .
Jammer dat het weer een Defensie bijdrage is ! Maar er zijn er gelukkig wel meer die dit volgen dan ik alleen Haha

20170417_162802.jpg 20170417_162925.jpg 20170417_162839.jpg 20170417_162911.jpg 14924434655041787882600.jpg
 
F

frans81

Gast
Hierbij even een paar foto's van No Bananas site omtrent de door hun aangeboden gelijkende Desert Sniper Smock jas .

Desert smockjas - kopie.jpg Desert Smockjas2 - kopie.jpg
 

QuickFix

Diehard Prepper
@frans81: in welke regio woon je eigenlijk (mag ook over PM)?
Jij maakt (en neemt) altijd zulke leuke dingen mee.

Ik ken de car boot sale nog van toen ik in Engeland woonde (25 jaar geleden), maar hier in Nederland ben ik ze nooit tegengekomen. :(
Of ik moet er in het plaatselijke suffertje hier in west Brabant overheen kijken. :confused:
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
@frans81: in welke regio woon je eigenlijk (mag ook over PM)?
Jij maakt (en neemt) altijd zulke leuke dingen mee.

Ik ken de car boot sale nog van toen ik in Engeland woonde (25 jaar geleden), maar hier in Nederland ben ik ze nooit tegengekomen. :(
Of ik moet er in het plaatselijke suffertje hier in west Brabant overheen kijken. :confused:

PM haha

Bij deze deel ik effe geen muziek maar waar Hoarders toch wat goedkoper uit zijn .
Kunnen ze lekker lang hun hobby uitoefenen .
Boxmeer regio kom ik nooit .
Derde link is regio Oss .

http://kofferbakverkoopboxmeer.nl/agenda/
http://www.carbootsalehorst.nl

http://www.carbootsale.nl/Agenda
 
F

frans81

Gast
Ah kijk: verder naar het oosten; qua provincie zit ik dus wel goed, thanks. :thumbsup:

Graag gedaan .
Er ligt zoveel op die carboots !
En dan vooral ook nog voor leuke bedragen .
Defensie spul is de ene keer wel aanwezig en de andere keer weer bijna niet .
Maar er ligt natuurlijk zoveel meer .
Deze keer ging ik eigenlijk speciaal om twee petroleumstelletjes op te halen .
Van die kooktoestellen .
Helaas door regenweer zijn veel mensen niet gekomen .
Bijna de helft minder verkopers .
Had echter geluk dat militariahandelaartje van ver weg daar voor de eerste keer was .
 
Bovenaan