• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Staande plassen voor de vrouwelijke prepper

zonnebrood

Mankinds only hope
Misschien een wat ongemakkelijk onderwerp maar de dames hier op het forum hebben er vast wel eens mee gemaakt, je bent onder weg en je moet gebruik maken van het eerste en beste bosje wat je tegen komt of je bent op reis en de WC's zijn zo vies dat je al iets op loopt door er alleen al naar te kijken. Tevens lijkt het mij een stuk prettiger om tijdens een instabiele situatie niet heel je broek naar beneden hoeft te trekken als je moet plassen. Het is toch wel een dingetje om over na te denken :p

Ik denk dat sommige van jullie wel bekend zijn met de plastuit oftewel de p-mate. Vaak te krijgen in wegwerp karton (we geen spoor van vervuiling achter ons laten toch) of in hard plastic (nam toch veel plek in). Van de week kwam ik echter een zacht medisch antibacterieel silliconen variant tegen van het merk Go Girl (komt in een handig kokertje) en zag dat ze bij bever er 1 hadden van het merk Whiz Freedom.

Beide heb ik helaas nog niet kunnen testen maar de Go Girl is besteld, ben benieuwd of deze beter in gebruik is dan de p-mate.
 

Ray

SHTF Expert

zonnebrood

Mankinds only hope
Ah bedankt, ik heb deze helemaal over het hoofd gezien mijn excuses. Zal zsm een review plaatsen zodra het binnen is :)
 

Dreutel

Prepper goeroe
Niet helemaal on-topic, maar wel verwant:

Amsterdam krijgt donderdag op de Dam het eerste verzonken vrouwenurinoir van de wereld. De wc is overdag niet te zien, maar komt 's avonds en 's nachts omhoog.

In Amsterdam staan al tien verzinkbare plaspalen voor mannen, maar wereldwijd is er nog geen waar ook vrouwen hun behoeftes kunnen doen, zo vertelt Urilift directeur Marco Schimmel aan NOS.


http://www.nu.nl/lifestyle/4235807/amsterdam-krijgt-eerste-verzonken-vrouwenurinoir-wereld.html
 

Vempain

Prepper goeroe
http://preppers.nl/forum/threads/6394-Review-Whiz-freedom-(plastuit)?highlight=plastuit
Nu heb ik de whiz freedom natuurlijk in m'n bezit, toch maak ik er eigenlijk niet veel gebruik van omdat het gehurkt eenmaal een heel stuk gemakkelijker en sneller gaat :) en omdat ik eigenlijk altijd wel een lang shirt of jas draag zie je daar verder weinig van.
Op openbare toiletten ga ik eigenlijk nooit gelijk zitten en "hang" ik er liever boven of maak ik de toiletbril schoon met HG toiletbril 'snel' reiniger (100 ml sprayflacon) die ik meestal wel ergens in m'n tas heb rondslingeren.
Bij mij is het voornamelijk dat het rechtopstaan met urineren niet helemaal natuurlijk aanvoelt waardoor het wat meer tijd in beslag neemt.:rolleyes:
Toch heb ik deze altijd wel bij me voor het geval dat en is het in steden of tijdens festivals ook wel erg prettig dat je gewoon naar zo'n kruis kan gaan en niet in de rij bij de toiletten hoeft te wachten:thumbsup:
 
Bovenaan