• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Verrassing een Lowe Alpine OD gekregen

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou was ik al een tijdje bezig met het speuren naar een Originele Lowe Alpine in Olive Drap ( OD) .
Man man wat moeilijk om aan een fatsoenlijke te kunnen komen .
Vooral voor wat betreft het vertrouwen op de verstrekte info van de verkopers kant .
Omdat ik het niet zelf meer aandurfde om via Dumpzaken en hun info wou ik wachten op een spontane ontmoeting met zo'n OD type :lol:.
Wat blijkt nu :cool: heeft een ander niet nader te noemen personage mij vanmorgen heel blij gemaakt :hug:
Ik snapte al niet dat er van mij verlangt werdt in huis te blijven :confused::confused: .
En daar werdt ik verlost van mijn antwoord op die vraag .
De bel ging en een pakket :cool:
Handtekening , Sinterklaas gevoel !!
Uitpakken en waarempel OD kleur / gespen / Ritsen en touwtjes en een complete Saracen .
Mijn Dank is groot en liefde is :lol: gegroeid .
Veel foto's zodat ook detail zichtbaar is en een aankoop kan vergemakkelijken ;)

20160930_125435.jpg 20160930_125341.jpg 20160930_125419.jpg 20160930_125509.jpg 20160930_125521.jpg


.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Foto's van Labels en de duidelijke verschillen met de Woodland .
Zo ook de scheiding van het slaapzak gedeelte . Wanneer je de rits onderaan opend zie je een Cordura gecoate flap met Riempjes en gespen inplaats van een kwetsbare rits of Drawstring .
Achter de Daypacks loopt aan iedere zijde een tunnelstrook waar je eventuele gereedschappen / Tentstokken achter door kan voeren zonder dat het de Daypacks raakt .
Bij de huidige modellen doe je dit middels straps .

20160930_121352.jpg
20160930_121615.jpg 20160930_121340.jpg 20160930_121711.jpg 20160930_122156.jpg
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
.
Wat blijkt nu :cool: heeft een ander niet nader te noemen personage mij vanmorgen heel blij gemaakt
Ik snapte al niet dat er van mij verlangt werd in huis te blijven :confused::confused: .
En daar werd ik verlost van mijn antwoord op die vraag .
De bel ging en een pakket :cool:
Handtekening , Sinterklaas gevoel !!
Uitpakken en warempel OD kleur / gespen / Risen en touwtjes en een complete Saracen .
Mijn Dank is groot en liefde is :lol: gegroeid .
Veel foto's zodat ook detail zichtbaar is en een aankoop kan vergemakkelijken ;)

Wat ontzettend leuk! Het is je van harte gegund. Jij kan zo genieten van die dingen, ik geniet gewoon mee.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Het Mooie bij deze was dat er niets weg was of kapot .
Alle sluitingen en verstel opties 100 % oke .
En in bijna nieuwstaat .
Het is al zeldzaam dat bij een rugzak uit serie 6-2001 ( zie kleine Label ) de gespen oke zijn . En er geen beschadigingen aan het stof zijn .
 
F

frans81

Gast
Wat ontzettend leuk! Het is je van harte gegund. Jij kan zo genieten van die dingen, ik geniet gewoon mee.

Doordat ik zo kieskeurig ben geworden kan ik inderdaad genieten als er iets bijna 100% aan mij eisen voldoet .
Er verschijnt veel te veel rommel en misleidende verkopers tekst onder ons potentiele aankopers ogen.
 
F

frans81

Gast
Het mooiste volgt nog :lol:
Maar dat vermeld ik vandaag nog niet .
Hint ;)

1 is geen :confused:
Ik durf het nog niet te vermelden .
Alhoewel ik het al opgelost heb ;)
 
F

frans81

Gast
Ik miste het Saracen type zowiezo al omtrent draagcomfort en vooral het zwevende Topvak .
Lekker ruim en aan twee zijkanten te openen .
Ik loop ook liever met 20 Kg in een Saracen dan 20 in een Sting of Berghaus .
Uit ervaring sprekend ;)
Ook al zal niet iedereen die mening delen :lol:
 
F

frans81

Gast

Weet je waar ook ook van genoten heb ;) De hele rugzak was gevuld met plastic zakken toen ie bezorgt werdt in een Mega doos .
Die zakken gebruik ik voor hetzelfde doel ;) Handig met het fotograveren van rugzakken .
Mooi vul materiaal .:thumbsup:
Grote doos heb ik inmiddels gebruikt om een andere rugzak te versturen .
DE RUGZAK
 

Nomad

Diehard Prepper
Dat is een mooie verrassing!
En in perfecte conditie ook!

Ik vindt de divider mooi. Bij de Stingray heb je een drawstring, dit ziet er veel degelijker uit.
 
F

frans81

Gast
Ziet er in prima staat uit, ik hoop dat de prijs ook meeviel :)

Ze had er 207 euro voor betaald .
Veel voor betaald ;):( , ik weet niet wat ze zelf hiervan dacht .
Persoonlijk vind ik dat het gezien de staat van de rugzak meevalt .
Waar ze het gekocht heeft zegt ze niet .
En ik kan nergens uit opmaken waar vandaan :(
 
F

frans81

Gast
Dat is een mooie verrassing!
En in perfecte conditie ook!

Ik vindt de divider mooi. Bij de Stingray heb je een drawstring, dit ziet er veel degelijker uit.

Je hebt ze met Drawstring / Rits en straps met gespen zoals deze door mij getoonde .
 
Bovenaan