• Door een systeemfout werd ons SSL certificaat niet vernieuwd. Dat probleem is inmiddels weer opgelost!!!

Voor evt gegadigden (koene ridder gevraagd voor doornroosjer in spe)

Discussie in 'Support Forum' gestart door ladygrey, 1 juni 2020.

1. petroman

petroman SHTF Expert

Ik zie de advertentie ook zonder in te loggen.
    Je hoeft helemaal geen account te hebben bij MP om advertenties te kunnen zien.

Misschien settings in adblocker of zo ?

2. Lekker Ding

Lekker Ding Senior Prepper

@ladygrey

Ook ik kon de advertentie niet op MP zien, nu ik hem hier lees is dit gewoon een leuke advertentie!
    En als de anderen hem ook niet konden lezen, tja, dan kun je grappig bedoelde reactie verwachten, maak je niet druk, beetje dikke huid is op een forum soms even nodig.
    Als je in de buurt woonde had ik je met plezier geholpen (bakje thee graag), maar dit is mij wat te ver rijden.
    Heb je ondertussen een knappe, stoere koene ridder, met Cola-Light momentjes, gevonden?

Tanfana, markske, Stuudje en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. EVAQ8

EVAQ8 Senior Prepper

is ze nog terug geweest na dit topic?

4. hans013

hans013 Senior Prepper

Nope 1-6 laatste inlog.
    Snap ik ook wel, er is wel een beetje gehakt gemaakt van haar post.

EVAQ8 vindt dit leuk.
  5. EVAQ8

EVAQ8 Senior Prepper

het gebeurt zo vaak...
    wat je schrijft kan nou eenmaal verkeerd begrepen worden.
    daar hoef je niet boos om te worden toch?
    het kost maar een paar regels om alles weer recht te zetten...

Ray en Sun Beh Nim vinden dit leuk.
  6. Candyman

Candyman Diehard Prepper

Waarschijnlijk is ze een beetje boos of schaamt ze zich.
    De reacties op haar post hadden ook wel iets minder bot en wat sympathieker mogen zijn lijkt mij.

PBear vindt dit leuk.
  7. petroman

petroman SHTF Expert

Vooral van diegene die de advertentie niet eens konden zien.

8. EVAQ8

EVAQ8 Senior Prepper

ik vind het gewoon jammer.
    en ik hoop dat ze zich er over heen zet.

9. Wafels

Wafels Diehard Prepper

@ladygrey ik ga mij nergens mee inmengen , en vind het jammer jammer dat u zo snel reageert want het lijkt mij dat de meeste mensen die hier komen op het forum toch niet verkeerd zijn , de meeste willen toch graag informatie delen en ook dingen met elkaar ruilen of zelfs weggeven ,dus hier is het zeker geen verkeerde plaats in mijn ogen .
    Ik hoop dat u toch op uw standpunt terug komt en hier blijft . wat betreft de klimop , ik zie het plaatje wat @Sun Beh Nim geplaatst heeft , niet zo duidelijk ,maar de klimop lijkt mij op de gewone klimop , de Hedera Helix , en dit is een plant die Saponinen bevat en dus goed bruikbaar is op er zeep van te maken , iets wat voor een prepper bij een ''shtf'' toch erg handig kan zijn , dus ook hier overweeg nog eens om hem te laten staan , desnoods in afgeslankte vorm ;)
    (http://www.mier.be/Natuurlijke waskracht - Heidelien Bultynck.pdf ) @EVAQ8 wel geen eetbare plant maar toch ook handig :D
    gr will

EVAQ8, Sun Beh Nim, wiliam en 1 andere persoon vinden dit leuk.