• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Wie heeft dit type Arctische slaapzak al gekocht bij Dump ?? en wat staat er op label .

F

frans81

Gast
Zeer recente ( Carinthia ) Arctische slaapzakken bij Dump .
Bij oa in de link getoonde slaapzak verkrijgt men bij de verkoper geen verdere info .

Wie kan er een foto van het label plaatsen van exact dit type en gekocht bij oa Dump uit de Link .

https://www.militaria4you.com/paginas/artikel-details.php?id=6737

Tijdje geleden heeft er iemand bij mij een slaapmat gekocht . Tijdens het bekijken hiervan zag ie ook die Arctische slaapzakken liggen . Hij vond het meteen prachtig spul . Tevens vertelde deze persoon mij dat ie contact had gehad met de Dump , dit omtrent de vraag of ze hem een foto van het label wilde mailen . Man had serieuze interesse . Helaas is het allemaal gebruikt spul en je weet ook niet wat je geleverd krijgt ( Kleine lettertjes haha ) .
Ik begrijp goed waarom ook deze man een foto wilde van dat label .
Je krijgt het dus niet , niks nada foto met info die op het Label staat .
Tevens heb ik hem uitgelegd wat ik er van vond en dat het waarschijnlijk exact dezelfde types waren als ik hier had liggen . ER zijn echter ook al wat oudere van deze slaapzakken en daar staat nog de Merknaam Carinthia op vermeld . Deze die hier liggen zijn veel jonger en dragen een MVD Label , KPU verstrekking .
Helaas wil iedereen het Woordje CARNITHIA met eigen ogen zien op een label . PFFFF das was een keer .
Nu komt het uitdezelfde fabriek en geproduceerd onder dezelfde strenge eisen en worden geleverd aan Defensie met exact dezelfde Spec's .
Dus eigenlijk zouden ze moeilijker in de verkoop liggen zonder bewijs van die Carinthia vermelding .
Dat is waarschijnlijk de redenen waarom je geen Foto van dat label krijgt toegestuurd .

De beste man heeft uiteindelijk bij mij 1 nieuwe van dit Type gekocht en heeft alles mogen bekijken !
Ook het label . En foto's van eerdere producties met wel een Carinthia vermelding op dat label .
Niet dat ik mijn Slaapzakken in de verkoop heb !! Ik vond het te gek voor woorden dat een serieuze klant gewoon afgewimpeld word als die directe vragen stelt en een fotootje wil .
 

Alexandra

Survivor
G-loft wordt voor zover ik weet alleen door Carinthia gebruikt.
Al hoeft dezelfde specs niet per definitie te betekenen dat het uit dezelfde fabruik komt, enkelboogs van Feuchter zijn ook identiek aan de Carinthia versie.
 
F

frans81

Gast
G-loft wordt voor zover ik weet alleen door Carinthia gebruikt.
Al hoeft dezelfde specs niet per definitie te betekenen dat het uit dezelfde fabruik komt, enkelboogs van Feuchter zijn ook identiek aan de Carinthia versie.

IDD Tot nu toe gebruikt alleen Carinthia het in de Military range .
KPU koopt tegenwoordig heel anders in .
Fabrikanten worden zelfs met "Leverancier I / II / III / IV enz aangeduid . Maar ook gaan ze schuil achter de MVD aanduiding .
FECSA echter niet die gebruikt eigen naam nog of Leverd onder ARWY .
Persoonlijk weet ik genoeg .
Maar ben ook wel nieuwschierig naar foto van label ( s ) uit de partij van Militaria4you .
Meer hoef ik niet te weten .
Die dingen liggen heerlijk .
Er wordt ook geen buitenhoes bij verstrekt !!!
 
Bovenaan