• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Zapata flyboard Air

idbg

Senior Prepper
De uitvinders van het Flyboard hebben wat nieuws bedacht zonder waterjets, de Flyboard air, het zal voor mij wel bij een droom blijven om er ooit 1 te bezitten maar mocht het haalbaar worden om het commercieel te produceren in Gross Uber Chinezie en ze over 2 jaar voor 5 tientjes bij de Action liggen als kassakoopje dan scoor ik er onmiddellijk 1, waarom immers een enkel verzwikken als je ook van 50 meter hoog uit de lucht kan lazeren.

Ok, nu even alle stokheid op een gekje, persoonlijk vervoer, wat hebben we gehad, slippers, sandalen, schoenen, sneeuwschoenen, ski's, de slee, het skeetboord, skates, de schaats, de step, de fiets, de brommert, de motort, den autoot en den boot en nu dit apparaat, nuttig, ik denk van wel, vooruitgang moet je soms niet tegen willen houden immers is alles gebaseerd op voortschrijdend inzicht en dit maakt er ook deel van uit, of je het zelf persoonlijk nuttig vind is weer iets van een totaal andere orde. Dusss binnen een paar jaar lazeren de pubers van niet geringe hoogte naar beneden vanuit een in de lucht uitgezet parcours dat het equivalent zal zijn van de skatebaan, er zullen wel spalken en extra batterypacks in hun rugzakjes zitten bezijden de energydrinks, zakken snickers en grootverpakkingen Clearasil.

Ik probeer volgens mij via een erg onduidelijke omweg duidelijk te maken dat het me groot plezier doet dat er veel innovatie plaatsvind in de schuurtjes van knutselaars en dat er binnen afzienbare tijd erg veel gaat veranderen, zaken die we volstrekt niet zagen aankomen zullen de kop opsteken doordat batterij opslag verbeterd en heel veel technologie in steeds kleinere pakketjes beschikbaar word en door massaproductie ook goedkoper( kunnen jullie je Youppie vant Hekkie nog herinneren met die Nokia met camera?) en nu kijken we er gewoon niet meer van op.

Toepassingen voor een Flyboard, van tien hoog je flat uit schieten als het in de fik staat, zinkende boten, noodhulp, sf invliegen voor luidruchtige of heel erg stille verassingen, search en rescue, over de erg hoge heg gluren naar die buurvrouw of buurman die lekker in het zonnetje ligt te grillen, kijken of je je weggelopen kat of hond ziet lopen door de buurt, verzuipende strandgangers uit het water plukken, bij de belastingdienst in de schoorsteen kakken, die meeuw die je koekje jat achternavliegen en eens even de waarheid vertellen, anyway, als de gesmeerde bliksem in letterlijke vogelvlucht in 1 streep naar je BOL, bij overstroming het snel wat hogerop zoeken, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Ik wil er gewoon 1, potdomme.

 
Bovenaan