• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Zo ziet mijn rugzak indeling er uit.

will

Senior Prepper
Laatst bewerkt:
volgt, foto bewerking in progress
 

Jasje

Prepper goeroe
De "preview"/trailer van vanmiddag zag er al strak en leerzaam uit.:) Ik denk dat de tekstjes in de nieuwe uitgave beter tot hun recht gaan komen (gok ik). We wachten in spanning af...
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
@will zal alleen de hulp van een mod in moeten roepen, berichten kunnen twee uur bewerkt worden door de poster zelf, daarna alleen door een mod.
 

will

Senior Prepper
@will zal alleen de hulp van een mod in moeten roepen, berichten kunnen twee uur bewerkt worden door de poster zelf, daarna alleen door een mod.
Ik zal even contact maken met mevr. Stuudje , om het bericht opnieuw te posten. Ik was er mee bezig, geplaatst, toen zag ik dat het bijschrift op de foto's niet leesbaar was.
Ik zal dit zo snel mogelijk doen.
P.s. toen ik er alles afgehaald had ben ik bijna van het een op het andere moment flink ziek geworden. Het gaat nu wel weer. Dus tot snel!

Greetz Will
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray

Richard434

Prepper goeroe
@will
Als je een @ voor iemands naam zet, zoals in dit geval @Stuudje dan krijgt diegene een melding dat hij of zij vernoemt is.
Tevens als je hulp van een mod nodig hebt, kan je dit via pb doen, of je eigen post "rapporteren" onder het kopje "meld" (dat staat onderaan de betreffende post) ;)
 

will

Senior Prepper
Laatst bewerkt:
volgt, foto bewerking in progress

Zoals beloofd een indeling van mijn rugzak.

Natuurlijk zal er naar omstandigheden wel wat gewijzigd worden, maar in grote
lijnen ziet het er zo uit.

Let op: de survivalriem zit in de rugzak,
maar kan apart gedragen worden in combinatie met de rugzag.

Gewicht totaal: ongeveer 14 KG. (incl. de survivalriem (weegt 3KG)

Vragen of opmerkingen: ik hoor het graag.

Greetz Will

ondervak foto 1.jpg

zijvakkel li-re en messnetten li-re foto 2.jpg

bovenvak buiten foto 3.jpg

bovenvak binnen foto 4.jpg

hoofdvak foto5.jpg

ondervak foto 1.jpg

zijvakkel li-re en messnetten li-re foto 2.jpg

bovenvak buiten foto 3.jpg

bovenvak binnen foto 4.jpg

hoofdvak foto5.jpg
 

will

Senior Prepper
Laatst bewerkt:
rugpandzijde  foto 7.jpg
Zoals beloofd een indeling van mijn rugzak.

Natuurlijk zal er naar omstandigheden wel wat gewijzigd worden, maar in grote
lijnen ziet het er zo uit.

Let op: de survivalriem zit in de rugzak,
maar kan apart gedragen worden in combinatie met de rugzag.

Gewicht totaal: ongeveer 14 KG. (incl. de survivalriem (weegt 3KG)

Vragen of opmerkingen: ik hoor het graag.


Deze kreeg ik niet in vorige post.

Greetz Will

rugpandzijde  foto 7.jpg
 

Ray

SHTF Expert
@will, dat ziet er goed georganiseerd uit, het lange wachten wordt beloond. :)

Nu erop uit, testen in de praktijk, weekendje kamperen en het avontuur opzoeken (of een gezellig kampvuurtje). :thumbsup:
 
F

frans81

Gast
Dat ziet er zeer goed en doordacht uit .
Rugzak doet mij denken aan mijn inmiddels verkochte Lowe Alpine Rover Pro 45 L AW .
Mooie tas die je uitgezocht hebt .
Succes met de komende aanpassingen en toevoegingen van jou uitrusting ;)
 

Jasje

Prepper goeroe
Complimenten @will .:thumbsup: Overzichtelijk uitgestald en mooi samengesteld. Ik bekijk het aandachtig en het is duidelijk weer 'nadenkvoer' voor mezelf. Idee om er nog iets van voedsel (vriesdroog/hardkeks oid) bij te doen of valt dit bewust buiten de scope van de bob/rugzak in jouw situatie?
 

will

Senior Prepper
@will, dat ziet er goed georganiseerd uit, het lange wachten wordt beloond. :)

Nu erop uit, testen in de praktijk, weekendje kamperen en het avontuur opzoeken (of een gezellig kampvuurtje). :thumbsup:

Is al uitgebreid getest tot aan de andere kant van de wereld en met meer kilo er in. Ik blijf de inhoud aanpassen. afhankelijk van de omstandigheden.
Ik wil het zo licht mogelijk gaan maken, maar toch bij mij hebben wat ik wil.

Greetz,

Will
 

will

Senior Prepper
Complimenten @will .:thumbsup: Overzichtelijk uitgestald en mooi samengesteld. Ik bekijk het aandachtig en het is duidelijk weer 'nadenkvoer' voor mezelf. Idee om er nog iets van voedsel (vriesdroog/hardkeks oid) bij te doen of valt dit bewust buiten de scope van de bob/rugzak in jouw situatie?

Het voedsel verhaal ga ik nog aanpassen naar een lichtere versie (droog) maar max. voor 3 dagen p/p/.

Greetz,

Will
 
F

frans81

Gast
Is al uitgebreid getest tot aan de andere kant van de wereld en met meer kilo er in. Ik blijf de inhoud aanpassen. afhankelijk van de omstandigheden.
Ik wil het zo licht mogelijk gaan maken, maar toch bij mij hebben wat ik wil.

Greetz,

Will

Zo licht mogelijk en toch bij mij hebben wat ik wil .
Dat is nou net het probleem bij oa ook mij:lol:
Iets wat goed is is vaak te zwaar en als prepper wil je alles mee in de ZAK ;)
Want je kunt misschien alles gebruiken .:lol:
 
G

Gamble

Gast
Ik mis eigenlijk alleen een mes en/of een waterfilter. Het mes zal wel in je draagriem zitten denk ik en een filter is een persoonlijke keuze, doch nooit een verkeerde.
Verder ziet het er erg goed uit. Zou er zo mee op pad kunnen! ;)
 

will

Senior Prepper
Bovenaan