• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

zombierun - virtual race 19-30/04!

Kevin Fox

Survivor
Als de maatschappij zo als we ze kennen stopt te bestaan heb je maar beter een goede conditie!
En hoe kan 't anders dan door in de sfeer te blijven met de zombierun app!
Ondertussen uitgegroeid tot een megacoole app met 4 seizoenen storyline, virtual races - race waarvoor je jezelf inschrijft 30€ en 'm loopt wanneer je wil + je krijgt cool stuff -
Bij deze daag ik al mijn medeforumgebruikers uit!
The world needs you runner 5!

Only a few have survived the zombie epidemic. You are a Runner en-route to one of humanity’s last remaining outposts. They need your help to gather supplies, rescue survivors, and defend their home.

And you have another mission — one they don’t know about...
TRAILER:



https://zombiesrungame.com/
 

Mayo

Last (wo)man standing
"The app records the distance, time, pace, and calories burned on each mission through the use of the phone's GPS"..

Het is vast een superleuke game, maar ik heb liever geen apps op mijn mobiel die mbv de GPS dit soort dingen registeeert ;)
 

Mayo

Last (wo)man standing
Wat ik ervan begrijp is het een spel dat je speelt op je mobiel waarbij de hoofdpersoon, Runner 5 (jij dus) opdrachten uit moet voeren om de zombie horde voor te blijven. De opdrachten bestaan uit het (in t écht) hardlopen van bepaalde afstanden en snelheden.
De GPS van je mobiel houdt bij wat je doet en of je er dus in slaagt de zombies te ontwijken.
Lukt t je niet, dan wordt je (denk ik :p ) ook een zombie, doe je het goed dan kun je door naar de volgende opdracht.
(@Kevin Fox corrigeer me als ik het fout zeg!)

Op deze manier worden een spel en fysiek trainen gekoppeld en daardoor wordt je aangespoord om vaker te trainen.
Het spel begon een paar jaar geleden, geloof ik en schijnt razend populair te zijn over de hele wereld.

Als je googled op zombierun dan worden er ook regelmatig marathons georganiseerd met het zombie-motto, waarbij mensen verkleedt gaan als zombie/hunter. Ik dénk dat dat gebaseerd is op de game, maar dat weet ik niet zeker.;)

Enfin, de reden van @Kevin Fox om dit hier te plaatsen is omdat hij (vermoed ik:p) een fervent speler is en weet dat wij als preppers (zouden moeten) streven naar een goede conditie.

Nou heb ik niks tegen games, en zombies.. ach waarom niet, maar ik heb geen apps op mijn mobiel en al helemaal geen die via de GPS bijhouden wat ik waar en wanneer doe... en daar zullen de meesten van jullie waarschijnlijk hetzelfde over denken.
Dus ik ben bang dat Kevin hier weinig mede-spelers gaat vinden :confused:
 
D

Deleted member 1696

Gast
Tja hardlopen is ook helemaal niet goed voor je :rolleyes:

Ennûh... hardlopen voor zombies :lol: (hoe komen ze er op)

Om zo snel mogelijk van AnaarB te komen is de auto (voorkeur) of fiets handiger.
 

Flos

SHTF Expert
Ik ben 's morgens al blij dat ik gewoon naar de ontbijttafel kan stappen zonder x aantal maal onzelieveheer te vervloeken van de pijn.
Dat ik nu niet ga rennen.
Maar goed voor wie jong is en zijn conditie wil bewaren waarom niet spelenderwijs sporten.
 

Larik

Diehard Prepper
@Kevin Fox je zegt dat je cool stuff krijgt, nu vind ik 30 euro voor een hardloop app wel duur, maar wat is die cool stuff?
Misschien dat dat het bedrag een beetje rechtvaardigt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mayo

Kevin Fox

Survivor
@Kevin Fox je zegt dat je cool stuff krijgt, nu vind ik 30 euro voor een hardloop app wel duur, maar wat is die cool stuff?
Misschien dat dat het bedrag een beetje rechtvaardigt.
Badge, pins, zal 't ffe posten als ik 't krijg!
Nja tis en blijft commercieel he mannen :D
De storyline is best goed! en @Mayo idd! volledig wat ik bedoel :D
Neen je wordt geen zombie :p het is gewoon een zeer leuke manier van inhoud tijdens het hardlopen.
Je verzamelt supplies die je dan weer kan gebruiken in de app.
Wat je wel kan doen is "chases" inschakelen en dan moet je inderdaad soms harder lopen om de zombies te ontwijken.
Bij mislukking start je op het punt waar je faalde opnieuw.
Je kan ook drops spelen, dan kies je een punt op de kaart naar keuze waar de dropzone is en dan moet ja daar naartoe lopen.
Best leuk, als je graag loopt natuurlijk :)
 

Kevin Fox

Survivor
@Kevin Fox je zegt dat je cool stuff krijgt, nu vind ik 30 euro voor een hardloop app wel duur, maar wat is die cool stuff?
Misschien dat dat het bedrag een beetje rechtvaardigt.
toch nog ffe melden: de app kost geen dertig euro hé :)
tis het evenement waar je aan deelneemt, app kan je gratis downloaden...
 
Bovenaan