• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Forum handleidingen

phtvs

Sysop
Admin
Laatst bewerkt:
Ik heb een aantal handleidingen gemaakt voor een aantal functies van de forum software.
Deze handleidingen staan op het support forum: https://www.preppers-shelter.nl/forum/forums/support-forum.64/

Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn over die handleidingen, dan kun je ze hier stellen. Mocht je een bepaalde functie tegenkomen waar een handleiding handig voor zou zijn, meld het dan hier even. Dan zal ik kijken of het mogelijk is er een stukkie tekst aan te wijden.

Groetjes,
Theo
 
  • Leuk
Waarderingen: AWOL

houthe

Senior Prepper
Ligt het aan mij of gaat er iets mis met de spoilers? zowel hierboven als in het topic waar de spoilers worden uitgelegd zie ik wel de knoppen, maar kan er niet op klikken. Ook is de foto (waarvan ik aanneem dat ie onder de spoiler knop zou moeten zitten) gewoon zichtbaar (zowel hier als in dat andere topic).
 

phtvs

Sysop
Admin
Ligt het aan mij of gaat er iets mis met de spoilers? zowel hierboven als in het topic waar de spoilers worden uitgelegd zie ik wel de knoppen, maar kan er niet op klikken. Ook is de foto (waarvan ik aanneem dat ie onder de spoiler knop zou moeten zitten) gewoon zichtbaar (zowel hier als in dat andere topic).
Het zijn afbeeldingen, geen spoiler knoppen :lol:

Screenshotjes gemaakt voor de handleiding dus.

gefopt.jpg
 

phtvs

Sysop
Admin
@houthe

Overigens wel een goed punt waar ik geen rekening mee gehouden had. Ik heb een werkend voorbeeld toegevoegd aan de handleiding en er een opmerking bij geplaatst.
 

Flos

SHTF Expert
Hoe meer trallala er toe gevoegd wordt hoe minder ik kan gebruiken. En zal met der tijd toch moeten afhaken door gebrek aan computer kennis.
 
Bovenaan