• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Opgelost Foto's extern gehost.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jasje

Prepper goeroe
Bij de start van dit forum heb ik een tijd (helaas achteraf :() de keus gemaakt om enkele foto's die ik op het forum plaatste onder te brengen bij imgsafe.org. Achteraf niet zo handig want deze dienst bleek behoorlijk instabiel. Er zijn dagen dat er servers onderuit gaan daar of offline lijken te zijn met gevolg dat topic's (voorbeeld) ineens zonder foto's zitten.
Daarvoor in de plaats het beruchte "missing image"...missingimage.png

Ik zou het graag willen herstellen (lees: uploaden) want de foto's heb ik uiteraard nog wel. Is dit nog op een elegante wijze aan te passen? Het gaat maar om enkele topic's. Inmiddels upload ik natuurlijk alles wel ;).
 

phtvs

Sysop
Admin
Hier zal een moderator bij moeten helpen omdat je je eigen posts niet meer kunt bewerken. Indien het niet al te veel werk is, is dat wel te doen.
Om hoeveel foto's gaat het?
 
F

frans81

Gast
Pas ook op wanneer je gebruik maakt van bijvoorbeeld Tapatalk. Je foto's komen bij hun op de servers dus niet op de forumserver en je privacy is foetsie.

Ik gebruik het niet omdat het weer een tussenpersoon is en die zijn niet allemaal te vertrouwen pfff .
 

Niels

Mankinds only hope
@Jasje , wil je de foto's evengoed nog extern hosten, of wel uploaden naar het forum?
Anders PM me de links van je extern gehoste foto's maar en waar ze geplaatst moeten worden,
of (als je dat kan) upload ze up het forum, en stuur me de links, en waar ze moeten komen.
Of anders stuur me de foto's als bestanden. Je hemt mijn mailadres vast wel.
 

Jasje

Prepper goeroe
Dank @Niels, ik zal ze binnenkort uploaden met verwijzingen. Plaatsen op de server is geen probleem, ik ontdoe ze nagenoeg altijd van exif informatie.

In het eerste topic met 8 foto's, staan de foto's er gewoon bij.
Dat is juist het issue ;), je kunt er geen pijl op trekken. Het kan per dag verschillen, dus een onbetrouwbare dienst :(.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan