• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Lowe Alpine Appalachian Met fluitje

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk haha , ik weet niet alles en heb nog niet alles gezien pfff .

Waar gaat het nu om ??
We hebben al een tijdje een Lowe Alpine Appalachian ND 50 + 10 Rugzak .
Perfecte ongebruikte staat .
Maar het rare borstriempje dat kon ik niet plaatsen pff.
De Gesp is totaal afwijkend met wat ik ken ! Ergens ook weer een bekende vorm maar toch verwarrend .
Maar toch heb ik dat gedaan wat ik eerder al wilde doen !
Wel eerst gekeken of niemand mij zag haha .

Ik heb er op geblazen .
Yep , lucht erdoor !
En man man wat een scherpe "FLUIT " toon kwam daar tevoorschijn .

Een rugzak met geïntegreerd noodfluitje .

Waarom bedenken ze zulks iets niet bij Defensie pfff

20171121_192219.jpg 20171121_192201.jpg 1511291194216414687838.jpg15112931321841490342661.jpg
20171111_105850.jpg
 

Larik

Diehard Prepper
Omdat je bij defensie een los fluitje krijgt. En die dus ook bij je hebt als je je rugzak niet om hebt. Moet je dat fluitje natuurlijk wel op de man dragen, zelf had ik hem aan mijn hepla.

Maar on-topic: leuke gevonden die rugzak. Gesp lijkt zelf bij elkaar geraapt of expres andere kleur voor de herkenning zodat je in paniek sneller bij het fluitje kan. (Ik neem aan dat dat het fluitje is dat grijze)
 
F

frans81

Gast
Omdat je bij defensie een los fluitje krijgt. En die dus ook bij je hebt als je je rugzak niet om hebt. Moet je dat fluitje natuurlijk wel op de man dragen, zelf had ik hem aan mijn hepla.

Maar on-topic: leuke gevonden die rugzak. Gesp lijkt zelf bij elkaar geraapt of expres andere kleur voor de herkenning zodat je in paniek sneller bij het fluitje kan. (Ik neem aan dat dat het fluitje is dat grijze)

Gesp is 100% origineel en door Lowe Alpine ( Verstrekt haha ) gemonteerd .
Die Defensie vermelding was natuurlijk een grapje ;)

borstband.Jpg borstband met fluitje (1).jpg

https://www.kampeermarkt.com/Lowe-alpine-Borstbandje-met-fluit.html
 
F

frans81

Gast
:oops: Die foto is het dezelfde kleur als de andere kant van de gesp. Nouja daar gaan mijn theorieën ;)

Schaam je niet ik vergis mij vaak genoeg haha .
Maar ik ben wel goed in het herkennen van rotzooi El cheapo spul .
Bij deze rugzak zag ik het meteen , dat dat origineel was .
 

Changing the Mindset

Last (wo)man standing
Ehm @frans81,

Wil je dat fluitje op een handige manier gebruiken in een broodnodige situatie, dan kan je hem beter omdraaien.;)

Mijn fietsrugzak, de Osprey Stratos 24, heeft ook een fluitje in de gesp van het bovenste riempje. Is mij al even bekend dat dit bestond. Best handige combinatie in geval van nood.
 

Fridtjof

Survivor
Wil je dat fluitje op een handige manier gebruiken in een broodnodige situatie, dan kan je hem beter omdraaien.
Dat is natuurlijk om inregenen te voorkomen! :fluit:
Mijn Lowe Alpine daypack heeft hem ook, en dan afneembaar. Niet gek bedacht.
In de bergen (en overige natuur) is een fluitje eigenlijk een verplicht item. Na 10 minuten roepen/schreeuwen heb je nl. geen stem meer over.
 

Myronprps

Prepper goeroe
Fluitje moet je op de man hebben zodat je mocht je toch je rugzak kwijtraken je alsnog aandacht kunt trekken. Bedenk dan wel dat dat fluitje bedoeld is om ook echt de aandacht te trekken en dus luid is, heb een keer een collega gehad die de hele dag last van zn oren had na een demonstratie en zn hele long inhoud er in een keer doorheen wou jagen.
 

Nomad

Diehard Prepper
De buckle met fluitje is van ITW Nexus @frans81. Het is de Jet SR Whistleloc.

Ik heb er een aan mijn Tasmanian Tigertas zitten. Leuk fluitje en een leuke optie op een tas.
Een erg mannelijke uitvoering van de 'rape whistle'...

Ik heb nog eens het idee gehad om een mini survival kit te maken die aan de fluit kant vast zit.
De andere kant kan je dan aan je tas vast maken. Als je je tas achter moet laten kan je zo de hele kit er af clippen, met fluitje.
 
Bovenaan