• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

State of Control

Mayo

Last (wo)man standing
Sinds gisteravond te zien:

State of Control (docu)

https://debunkproductions.com/



"State of control", the control society is increasingly becoming a reality.
What is the price of convenience?
The CBDC (Central Bank Digital Currency) and the digital passport can make our lives easier and more efficient. But new international legislation shows that the purpose of these possibilities, has far-reaching implications for our privacy.
In this documentary international experts such as Edward Snowden, Arno Wellens, Catherine Austin Fitts express their serious concerns and criticisms. It compiles the range of facts and opinions, creating a shocking picture about the future of mankind. A crystal-clear narrative that can''t be ignored.
 

joepmeloen

Prepper goeroe
Dat "rijke" en bedrijven straks hen uitstoot kunnen afkopen door een zak geld er tegenover te zetten. Die zak verkrijgen ze door nukubu'rs op de loonlijst te zetten. Maar dat loon kan niet meer uitgegeven worden als het co2 plafond is berijkt en dat is al snel bereikt na een dagje dierentuin en een biefstukje, of je kan het voor een knaken opzeggen waardoor je niks meer mag zodat iemand anders jouw co2 mag gebruiken, je bent dus beperkt in het doen wat je wilt en kan, waar de rijkeren en bedrijven deze beperkingen gewoon afkopen. Hoe het milieu daarmee geholpen is, is mijn een raadsel, hoe iedereen staat te juichen om dit soort eliteraire maatregelen verbaasd me nog veel meer.
 

Roel

Mankinds only hope
waar de rijkeren en bedrijven deze beperkingen gewoon afkopen. Hoe het milieu daarmee geholpen is, is mijn een raadsel,
Waarom zou je verbaasd zijn? Je leeft toch zeker niet in de veronderstelling dat dit alles om het milieu gaat?
Ik wil best geloven dat de onnozele jongens en meisjes die zich zelf overal aan vast plakken echt met het milieu begaan zijn.
Maar die lieverds hebben geen van allen door dat ze slechts marionetten zijn in een goed opgebouwd spel waarin de rijken de boventoon voeren. Je gelooft toch niet dat onze maatschappij rustig op de tot aan nu gevolgde weg kan voort bestaan?
We zijn met steeds meer mensen en dat gaat een keer spaak lopen.
Dus daar heeft de elite iets op gevonden.
 

joepmeloen

Prepper goeroe
Waarom zou je verbaasd zijn? Je leeft toch zeker niet in de veronderstelling dat dit alles om het milieu gaat?
Ik wil best geloven dat de onnozele jongens en meisjes die zich zelf overal aan vast plakken echt met het milieu begaan zijn.
Maar die lieverds hebben geen van allen door dat ze slechts marionetten zijn in een goed opgebouwd spel waarin de rijken de boventoon voeren. Je gelooft toch niet dat onze maatschappij rustig op de tot aan nu gevolgde weg kan voort bestaan?
We zijn met steeds meer mensen en dat gaat een keer spaak lopen.
Dus daar heeft de elite iets op gevonden.

Vandaar ook de laatste zin die je niet quote;
Het is een raadsel waarom mensem staan te juichen voor dit soort zaken.

Neem nou Rob Jetten, ondertussen bij mij beter bekend als Rob Jetplain, minister van milieu, die elk jaar de wereld drie keer rond vliegt voor plezier tripjes en een aantal onzin vergaderingenetjes met andere wef-leden...
 
Bovenaan