• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Wat is er met de miljarden van de Euro-crisis gebeurd?

FiatCurrency

Survivor
Interessant @Prepertt,

Conclusie van dit filmpje: Of we stoppen met de EU en de euro, of we gaan de samenwerking binnen de EU intensiveren om tot een ' United States of Europe' te komen. In beide gevallen mag Nederland ca. 250 miljard euro afschrijven. Ik weet wel wat ik zou kiezen denk ik...

FiatCurrency.
 
J

J.J

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Och dat vind ik nog niets, te bedenken de enorme hoeveelheid goudstaven van Nederland ,,,,, hoe zit het met al het goud wat Nederland had/heeft, en wat in America en Engeland in bewaring zou zijn.
 

Highway

Last (wo)man standing
Laatst bewerkt door een moderator:
Het ABP en het mysterie van de verdwenen miljarden

Een aardige titel voor een spannende thriller ware het niet dat de dader al op voorhand bekend is evenals de plaats waar die miljarden naar toe zijn gegaan. De Rijksoverheid is de dader, die heeft zich vergrepen aan het vermogen van het ABP (het pensioenfonds voor ambtenaren en semi-overheid) en veel geld via een ingewikkelde operatie overgeheveld naar de schatkist. Toch hangt er een mysterieuze waas omheen, want om hoeveel geld het precies ging is niet met zekerheid bekend en evenmin hoe een en ander in zijn werk is gegaan. Van het eerste bestaat een idee, van het tweede nauwelijks. De in 2011 overleden econoom drs. Hennie Kemner heeft zich verdiept in dit onderwerp en schreef naar aanleiding daarvan onderstaand -belangwekkend- artikel.


[MOD]Niet werkende link verwijderd[MOD]
 
Bovenaan