Carismo
Prepper goeroe
Laatst bewerkt:
Een huiszoeking van wegen een legaal mes wat je post op een forum. Zotter moet je het niet verzinnen. Sorry.
Je gaat me niet kunnen quoten dat het door een afbeelding hier te posten is. Jouw interpretatie, jouw verantwoordelijkheid.
Opsec is niet enkel digitaal hier maar in geval van controle door een uitvoerend kader dat zoals @phtvs zegt niet geheel op de hoogte is... Een reëel risico kan vormen op gekendheid wat je thuis hebt liggen...
Een one hand opener mag legaal zijn maar de grens is voor overijverige agenten klein tussen automatisch, spring assisted of een goed gesmeerd mes zonder veer dat in de veiligheid gaat met een beetje handigheid...automaat is illegaal, spring assisted een randgeval...
Op die basis van die potentiele controle (ter verduidelijking helemaal speciaal voor jou) al dan niet een onterechte huiszoeking aan je been hebt met mogelijke gevolgen van dien.
Ik ga met een multitool de kroeg in om oa de tafelvoetbal onderdelen vast te kunnen zetten en ik ben klant aan huis dat ik zelf mijn flesje uit de koelkast mag nemen, dopje afdoe met mijn tool en vervolgens mijn drankje gepast betaal... Dan ben ik maar fout in jouw ogen maar een graag geziene klant voor de kroegbaas, voor de klanten ( waarvan enkelen agent zijn) geen bedreiging en voor de tafelvoetbalcontacten de redder in nood wanneer nodig.