Gisteren bedacht dat ik mijn automatische ventilatie/afzuiging (heb er een hekel aan, dus alle roosters in de deuren al jaren afgeplakt ed.) ook niet de hele tijd voor niets hoef te laten draaien. Goede tip.
Dus vandaag plafonnetje in de wc omhoog gewipt en de stekker eruit getrokken. Dacht een verlengsnoer naar beneden te laten hangen zodat ik hem gemakkelijk aan en uit kan zetten naar wens en behoefte (bv na het doen van een grote behoefte...
).
Maar er zit een mega onbekende stekker op. Wat is dit???
En naar wat voor verlengsnoer moet ik op zoek gaan? Alvast vóór mij zoeken mag ook.
Bekijk bijlage 23194
Nou heb ik de monteur die morgen mijn wasmachien komt repareren ook een foto gestuurd. Hopelijk neemt hij iets mee, anders moet ik zelf op jacht. (Monteur bericht mij net dat het een periflex stekker is en dat hij geen verlengsnoer heeft...)
En
@Roel maakte een goede opmerking over hoe de energieboeven die variabele prijzen dan willen verrekenen als je je géén "slimme" meter hebt laten opdringen. Goed punt. Dus ik probeer sindsdien mijn meterstanden door te geven aan de Oxxio. Lekker zo'n app die niet werkt en waar je door de app en de chat en de website én telefonisch steeds naar terug verwezen wordt.
Gelukkig een levend mens aan de lijn gehad (zonder wachttijd terwijl ze tot in den treure waarschuwen voor extreme lange wachttijden) en hij heeft de huidige standen genoteerd. Dit ga ik vlak voor 30-10 weer doen want dan stijgen de tarieven voor mij dus enorm.
Verder: de 190 euro vergoeding voor elk november en december worden, volgens deze meneer, gewoon OP je rekening gestort. Dus NIET verrekend met je termijnbedrag of of of of.
Nou, dan zet ik nu de verwarming maar weer aan want met koude vingers typen en een koude neus houdt de Erny niet van.
Ondertussen lees ik mij in over de wondere wereld van periflex:
https://www.elektra-info.nl/perilex-stekker-koken/