• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Nieuwe slaperij, nieuwe douche, nieuwe w.c....

Niels

Mankinds only hope
Wat is nu de bedoeling, folie er onder, matten er op, en weer een nieuwe vloer stortten?
Zo ja, overweeg om het van onderen te isoleren. Ik denk dat het makkelijk terug verdient kan worden met de huidige energie prijzen en zeker met de toekomstige energieprijzen.
 

Roel

Mankinds only hope
Trouwens, eergisteren dacht ik dat al onze zorgen voorbij zouden zijn.
Tijdens het uitscheppen van de laatste resten zand kwam ik in een hoek van de gewezen slaapkamer DE SOK tegen.
Je weet wel de sok waarin ouwetjes hun spaarcentjes stoppen voor de ouwe dag...
Voorzichtig heb ik het kleinood uit de grond gewerkt en alvast even gevoeld naar de, ongetwijfeld, kostbare inhoud....
Tja, of iemand is ons voor geweest, of het is niet DE SOK....
Wellicht dat de ouwetjes de gevulde hebben meegenomen en is dit de mindere helft...:(
P1010855.JPG
 

Roel

Mankinds only hope
Kan toch moeilijk de ouwe baas, leeft nog, inmiddels achtennegentig, gaan vragen of ie nog herinneringen heeft aan een bepaalde eh...sok..
@petroman.... ik heb geen woorden voor jouw eh... suggestie.....:lol:
 
F

frans81

Gast
Laatste muur gaat er uit, donderdag komt de aannemer voor het nieuwe werk.
Ik weet nu bij benadering hoe Willem Alexander zich moet voelen als hij even gebruik maakt van de troon...
Verheven boven de massa...:)
Bekijk bijlage 17258

Schatgraven in eigen huis !
Maar je wist het al hè, je intuïtie is scherp .

Het ligt onder de Plee beste Roel, je zult hem toch moeten verheffen haha .

Ik vind het een pracht plaatje , goed geschoten and adorably in it's corner :hug:
 
  • Leuk
Waarderingen: Roel

Roel

Mankinds only hope
Morgen gaat de laatste hoop zijn laatste gang.... naar de puincontainer.
Nee, geen hergebruik, ding heeft een raar model aan de binnenkant en vertoont scheurtjes....:(
Wel de lokale badkamerboer moeten teleurstellen dat we wel al onze mengkranen, douchekop e.d. blijven gebruiken.
Nieuw leertje erin en de kranen gaan weer jaren mee.
 

Roel

Mankinds only hope
We hebben trouwens tot onze grote vreugde nog net zulke als de oude vloertegeltjes van 10 x 10 gevonden.
Nergens te vinden tot we via via een adresje kregen in Amsterdam. Gebeld en prompt werden ons een paar monsters toegezonden.
De bedoeling is dat er een staande rand van donkere tegeltjes komt, dan rondom een rij, dan een rij rode en de rest weer donkere.
Wellicht in het midden nog vier rode bij elkaar. De wanden worden 15 x 15 ral 9001 witte tegels. Badkamer tot plafond, wc een meter en der rest stucwerk.
P1010882.JPG
 

Roel

Mankinds only hope
Komen er als kers op de taart nog een paar "klontjes" boven...
En dan hebben we het niet over suikerklontjes.
Wat die lui vroeger toch heeft bezield om alles maar onder de grond te stoppen... :(
P1010886.JPG
 
Bovenaan