• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Nieuwe slaperij, nieuwe douche, nieuwe w.c....

Ray

SHTF Expert
Ohw, geweldige puzzel is het zo na al die jaren van aanpassingen geworden.
Zie je daar nu echt een aarde draad gebruikt als nul? Op foto twee lijkt het witte draadje die brug te slaan.

Ga je het uitpuzzelen of vervangen?
 

Roel

Mankinds only hope
Aardedraad als nul i.d.d. En als fase een blauwe.
En omdat er een hotelschakelaar is gebruikt hadden ze een kort stukje zwart gebruikt om de verbinding tussen beide contacten te maken.
En ja hoor, het werkt. En het kan op zich ook geen kwaad, meer dan een tl lamp hangt er niet aan, maar ik sloop de hele boel eruit en leg het opnieuw aan.
Als electriciën kun je dit niet over je kant laten gaan....En aan de spelling van het woord kun je zien wanneer ik ongeveer mijn opleiding heb genoten....:lol:
 
V

Verwijderd lid 1511

Gast
Als electriciën kun je dit niet over je kant laten gaan....En aan de spelling van het woord kun je zien wanneer ik ongeveer mijn opleiding heb genoten....:lol:

Heb je er nog aan gedacht om het zichtwerk uit te voeren in (metalen) buis in de menie-rode kleur? Dan zou het naar mijn mening nog meer retro zijn, en qua stijl bijpassend.
 
Bovenaan