• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Blauwbaard filmpjes

G

Gast 2000

Gast
Met een klein YouTube kanaaltje, zal ik hier met regelmaat mijn eigen filmpjes posten.
Hier als eerste een filmpje over een klein EDC Tasje:



Discussies en vooral jouw eigen voors en tegens, alsmede jouw eigen persoonlijke do's en don'ts zijn welkom.
Dit kanaal ben ik begonnen zodat mede Survivalisten en Preppers meer denken en meedenken over bepaalde zaken.
1 regel... Hou discussies beschaafd!
Ik tolereer geen onbeschoftheid jegens elkander toe ;)
Abonneren en liken wordt gewaardeerd, is geen moeten uiteraard.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd wat er allemaal gaat komen aan beeld materiaal en uitleg / ideeën/ reviews enz .
Er zijn mensen die zich er voor interesseren ;)

Succes ermee en mijn Zegen heb je . Het wijwater is helaas op haha .

Edit

Tekst even aangepast :)
 
G

Gast 2000

Gast
Ben benieuwd wat er allemaal gaat komen aan beeld materiaal en uitleg / ideeën/ reviews enz .
Er zijn mensen die zich er voor interesseren ;)

Succes ermee en mijn Zegen heb je . Het wijwater is helaas op haha .

Edit

Tekst even aangepast :)
Nou Frans, ik kwam vandaag op het geweldige idee om een nieuw mes de Condor Terrasaur te testen.
Uiteraard extra fantastisch om als alles nat, bevroren en ondergesneeuwd is, er een One stick fire mee proberen te maken.
Hoe dat afloopt zie je in deze review:

 
V

Verwijderd lid 423

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Met een klein YouTube kanaaltje, zal ik hier met regelmaat mijn eigen filmpjes posten.
Hier als eerste een filmpje over een klein EDC Tasje:



Discussies en vooral jouw eigen voors en tegens, alsmede jouw eigen persoonlijke do's en don'ts zijn welkom.
Dit kanaal ben ik begonnen zodat mede Survivalisten en Preppers meer denken en meedenken over bepaalde zaken.
1 regel... Hou discussies beschaafd!
Ik tolereer geen onbeschoftheid jegens elkander toe ;)
Abonneren en liken wordt gewaardeerd, is geen moeten uiteraard.

Leuk @Blauwbaard. Je hebt een prima tasje samengesteld, ergens in "het Amsterdamse" als ik het goed hoor;)
Ieder heeft zo z'n eigen afwijkingen en ideeen, maar veel mis ik niet moet ik toegeven...

Wat nog wel een aardige is om te overwegen: Je hebt daar een prima Sawyer Mini zie ik. Wat een mooi extra is om dan ook mee te nemen, is een simpele flessenkop met draad van een PETP-limonadefles en ook een (of twee) zip-lock-zakken... Dat neemt nauwelijks ruimte in, en stelt je in staat om de zak te vullen met water uit de gracht :D Eerst de zak tegen de schroefdraad-kant van de sawyer houden en dan de flessenhals (van binnenuit de zak) daarop schroeven en de zakwand in de opening van de Sawyer wegsnijden. Vullen met water, zip-lock-zak dicht zippen en filteren maarrrrr.... er komt dan Amstelbier uit je Sawyer! Snijd/zaag de flessenkop dan juist onder de brede rand af en het is dan een compact dingetje.

Wat ik zelf ook nog zou missen is een goede lamp. Zelf heb ik een hele trits BLF A6 lampjes. Die zijn onverslaanbaar, voor die prijs. Je vindt ze op Banggood, en zijn om de paar weken voor zo'n 18 Euro in de aanbieding. Die werken op een enkele 18650 Li-ion batterij, hebben veel functies en geven ongelofelijk veel licht. 1400 echte lumen! Als je daarvoor gaat, kies dan de A1 lichtkleur; die heeft de hoogste lichtopbrengst.
https://nl.banggood.com/BLF-A6-XPL-...8650-p-991823.html?cur_warehouse=CN&ID=518039

Als je die dan nog voorziet van wat meters aramidekoord er omheen gewikkeld en de volgende gesp, dan (sorry) verbleekt het paracord. Ook kan je natuurlijk aan beide kanten van het aramidekoord zo'n gesp knopen. In ieder geval hang je daarmee zo'n lampje eenvoudig op (gooi de gesp maar om een tak; die zakt weer omlaag en zonder te hoeven knopen zet je het vast) of je trekt er 5 toeristen tegelijk mee uit de gracht of spant een zeil tussen bomen etc. :rolleyes: Zoals gezegd, past er heel wat koord om de lamp en de gesp past mooi onder de lamp-clip, evenals het aramidekoord. Het is dan een mooi compact geheel en je trekt het koord snel van de lamp als het moet,
https://nl.aliexpress.com/item/4000937652281.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dif27aL
Het 750 ponds aramidekoord is daarvoor perfect. 375 kg breuksterkte! Je kunt er ook veel van meenemen want het is veel dunner dan paracord. Moet er eens een auto uit het water dan hebben ze ook 2000 ponds;) OK, nu moet ik wel stoppen met 020-bashing...:rolleyes:
Voordat ik het vergeet: voordat je het gevlochten aramidekoord doorknipt of doorsnijdt, is het niet slecht om er op de plek van de snede eerst een druppeltje superlijm in te laten dringen. De einden zijn dan meteen tegen pluizen/ontvlechten beschermd.
https://nl.aliexpress.com/item/4000391777749.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dif27aL
upload_2021-2-13_0-13-43.png
Ik zie jouw verdere filmpjes tegemoet!
 
G

Gast 2000

Gast
Leuk @Blauwbaard. Je hebt een prima tasje samengesteld, ergens in "het Amsterdamse" als ik het goed hoor;)
Ieder heeft zo z'n eigen afwijkingen en ideeen, maar veel mis ik niet moet ik toegeven...

Wat nog wel een aardige is om te overwegen: Je hebt daar een prima Sawyer Mini zie ik. Wat een mooi extra is om dan ook mee te nemen, is een simpele flessenkop met draad van een PETP-limonadefles en ook een (of twee) zip-lock-zakken... Dat neemt nauwelijks ruimte in, en stelt je in staat om de zak te vullen met water uit de gracht :D Eerst de zak tegen de schroefdraad-kant van de sawyer houden en dan de flessenhals (van binnenuit de zak) daarop schroeven en de zakwand in de opening van de Sawyer wegsnijden. Vullen met water, zip-lock-zak dicht zippen en filteren maarrrrr.... er komt dan Amstelbier uit je Sawyer! Snijd/zaag de flessenkop dan juist onder de brede rand af en het is dan een compact dingetje.

Wat ik zelf ook nog zou missen is een goede lamp. Zelf heb ik een hele trits BLF A6 lampjes. Die zijn onverslaanbaar, voor die prijs. Je vindt ze op Banggood, en zijn om de paar weken voor zo'n 18 Euro in de aanbieding. Die werken op een enkele 18650 Li-ion batterij, hebben veel functies en geven ongelofelijk veel licht. 1400 echte lumen! Als je daarvoor gaat, kies dan de A1 lichtkleur; die heeft de hoogste lichtopbrengst.
https://nl.banggood.com/BLF-A6-XPL-...8650-p-991823.html?cur_warehouse=CN&ID=518039

Als je die dan nog voorziet van wat meters aramidekoord er omheen gewikkeld en de volgende gesp, dan (sorry) verbleekt het paracord. Ook kan je natuurlijk aan beide kanten van het aramidekoord zo'n gesp knopen. In ieder geval hang je daarmee zo'n lampje eenvoudig op (gooi de gesp maar om een tak; die zakt weer omlaag en zonder te hoeven knopen zet je het vast) of je trekt er 5 toeristen tegelijk mee uit de gracht of spant een zeil tussen bomen etc. :rolleyes: Zoals gezegd, past er heel wat koord om de lamp en de gesp past mooi onder de lamp-clip, evenals het aramidekoord. Het is dan een mooi compact geheel en je trekt het koord snel van de lamp als het moet,
https://nl.aliexpress.com/item/4000937652281.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dif27aL
Het 750 ponds aramidekoord is daarvoor perfect. 375 kg breuksterkte! Je kunt er ook veel van meenemen want het is veel dunner dan paracord. Moet er eens een auto uit het water dan hebben ze ook 2000 ponds;) OK, nu moet ik wel stoppen met 020-bashing...:rolleyes:
Voordat ik het vergeet: voordat je het gevlochten aramidekoord doorknipt of doorsnijdt, is het niet slecht om er op de plek van de snede eerst een druppeltje superlijm in te laten dringen. De einden zijn dan meteen tegen pluizen/ontvlechten beschermd.
https://nl.aliexpress.com/item/4000391777749.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dif27aL
Bekijk bijlage 20550
Ik zie jouw verdere filmpjes tegemoet!
Tja dat accent eh. Geen 020, maar uiterste randje Randstad. De ene helft van de familie komt daar wel vandaan, de andere helft van de Veluwe. Zo ben ik zowel als stadsmens, dan wel in de bossen opgegroeid.
Ik doe al jaren aan Bushcraft, maar wilde met dit kanaal meer Urban gaan en zodoende als Survivalist zijnde een meer gemengde doelgroep bereiken.

Qua zaklampen... Mijn eerste kwaliteits zaklamp kreeg ik van een oud member op het oude forum. Dat was een Fenix en die heeft het een jaar volgehouden.
Van de Prepshop ooit voor een review een Olight Baton gekregen en van wijlen mijn vader een Nightcore.
Op de een of andere manier, houden zaklampen het niet lang uit bij mij en gebeurt er altijd wel wat mee.
100% van overtuigd dat dit echt aan mij ligt, maar ik hou het bij de goedkopere versies.
Die 18 euro voor dat BLF lampje is nog wel te doen. Goede ervaringen met Banggood?

Bij mijn Saywer zit al een drinkzak van Saywer zelf. Deze zit echter standaard in mijn grote tas, om het kleine tasje compact te houden.
Ik wil juist niet teveel spullen dagelijks meeslepen en dan moeten er keuzes gemaakt worden ;)

Dat Aramide kom ik bij je op terug. Ik ga zo naar werk en heb geen ervaring met dit koord.
Toch kan ik al wel zeggen dat Paracord altijd voldoet in elke situatie die ik me kan bedenken en ik vooralsnog geen noodzaak zie om hier zomaar van af te stappen.
Maar zoals gezegd zal ik het Aramide koord wel even beter bekijken...

Bedankt voor je uitgebreide post. Ik maak mijn filmpjes voor mensen om over na te denken, te discussiëren, gemaakte preps te herzien, overnieuw te bekijken, alsmede even te genieten van de avonturen van die gekke oude Blauwbaard! :) :p ;)
 
V

Verwijderd lid 423

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja dat accent eh. Geen 020, maar uiterste randje Randstad. De ene helft van de familie komt daar wel vandaan, de andere helft van de Veluwe. Zo ben ik zowel als stadsmens, dan wel in de bossen opgegroeid.
Ik doe al jaren aan Bushcraft, maar wilde met dit kanaal meer Urban gaan en zodoende als Survivalist zijnde een meer gemengde doelgroep bereiken.

Qua zaklampen... Mijn eerste kwaliteits zaklamp kreeg ik van een oud member op het oude forum. Dat was een Fenix en die heeft het een jaar volgehouden.
Van de Prepshop ooit voor een review een Olight Baton gekregen en van wijlen mijn vader een Nightcore.
Op de een of andere manier, houden zaklampen het niet lang uit bij mij en gebeurt er altijd wel wat mee.
100% van overtuigd dat dit echt aan mij ligt, maar ik hou het bij de goedkopere versies.
Die 18 euro voor dat BLF lampje is nog wel te doen. Goede ervaringen met Banggood?

Bij mijn Saywer zit al een drinkzak van Saywer zelf. Deze zit echter standaard in mijn grote tas, om het kleine tasje compact te houden.
Ik wil juist niet teveel spullen dagelijks meeslepen en dan moeten er keuzes gemaakt worden ;)

Dat Aramide kom ik bij je op terug. Ik ga zo naar werk en heb geen ervaring met dit koord.
Toch kan ik al wel zeggen dat Paracord altijd voldoet in elke situatie die ik me kan bedenken en ik vooralsnog geen noodzaak zie om hier zomaar van af te stappen.
Maar zoals gezegd zal ik het Aramide koord wel even beter bekijken...

Bedankt voor je uitgebreide post. Ik maak mijn filmpjes voor mensen om over na te denken, te discussiëren, gemaakte preps te herzien, overnieuw te bekijken, alsmede even te genieten van de avonturen van die gekke oude Blauwbaard! :) :p ;)
@Blauwbaard Ik heb te danken. Ik vind het wel mooi als mensen zaken uitproberen, en filmpjes is wel iets waar maar weinigen zich aan wagen maar waar velen van genieten.

Werken op een zondag, wat vindt De Heere daarvan wel niet?!;)
Jouw andere helft komt van de Veluwe, maar komt dan vast niet uit Putten... :rolleyes:
Ik moet hier vandaag ook aan het werk, helaas, en daar helpt niets tegen, (kennelijk) ook niet "van hogerhand".
Hier ook geen 010, maar eveneens een rand-randstedeling; dit forum is dus wel de plek waar ook "randfiguren van het randje" elkaar ontmoeten, mooi!:thumbsup:

Die BLF A6 is compact en duurzaam, en Banggood heeft mij echt nog nooit teleurgesteld. Reken wel op zo'n 3 weken verzendduur. Maar, dan heb je ook wat! Houd er wel rekening mee dat je er een 18650 batterij bij nodig hebt. Je zou ook kunnen kiezen voor een BLF A6 met batterij, en voor die (ik meen) 4 euro meer is dat ook een prima deal. https://www.banggood.com/BLF-A6-XPL....html?cur_warehouse=CN&ID=518040&rmmds=search
Maar, wacht dus even tot ook die in de aanbieding is. Zo iedere 2 weken volgens mij...
Dan moet je die 18650 batterij nog wel kunnen opladen. Als je zo'n opladertje bij neemt dan kan je veel soorten batterijen opladen, ook AA en AAA NiMH, en ook die 18650 Li-ion https://www.banggood.com/Liitokala-...-p-1141175.html?cur_warehouse=CN&rmmds=search
Neem je er zo eentje, dan kan je de 18650 ook al opladen: https://www.banggood.com/Liitokala-...-p-1141175.html?cur_warehouse=CN&rmmds=search
Extra batterijen koop je het beste bij Nkon in NL. Laat je dan wel door anderen even adviseren welke want er zijn veel soorten te koop.

Nu weet je het nog niet, maar het kan zomaar zijn dat je binnenkort het roken laat voor wat het is, en gaat "dampen";) Wat je aan tabak uitspaart ($$$$) kan je in het preppen stoppen en het is gezonder... @Ray heb ik met dit betoog vast "mee", want die dampt ook tevreden heel wat weg. Waarom nu ineens dampen? Omdat je die prima 18650 batterijen ook heel goed daarvoor kunt gebruiken. Er zijn dampapparaatjes te over die daarop werken, en je hebt dan sowieso veel betere batterijen dan de gebruikelijke AA en AAA. Veel beter als energieopslag-medium omdat de klemspanning hoger ligt (3,7-4,2V) en er daarom al meer energie in past, en Li-ion accus weinig zelfontlading hebben.
Beter een enkele 18650 in de tas dan 5 of 6 NiMH AA's... En dan heb ik het nog niet over een powerbank waarin losse 18650's passen. Kortom: met 18650's ben je behoorlijk veelzijdig en heb je meer energie op zak.

"Bij mijn Saywer zit al een drinkzak van Saywer zelf. Deze zit echter standaard in mijn grote tas [...]"
Zie je, ik wist het...:thumbsup:

Het aramidekoord is ook geen wondermiddel, maar het komt er wel griezelig dichtbij. Het is wel minder rekbaar dan paracord maar heeft een treksterkte die (bij gelijk gewicht) vele malen hoger ligt. Ik vermoed dat de kostprijs de hoofdreden is waarom je het gewone paracord vaker ziet, maar bij die paar meters voor de prep doet dat er niet echt toe. Wil je een koord dat nauwelijks kan breken dan is aramide een goede keus. Ook is het prima hittebestendig (relatief bezien). Maar, anderzijds, overkill is natuurlijk ook zonde. Paracord is al prima voor de meeste veeleisende klussen, denk ik.

[naschrift] hee, ik zie dat het aramidekoord ongekleurd (van nature gelig) voordeliger is. Het is net zo sterk (heel misschien is het zwart gekleurd iets beter bestand tegen extreem veel zonlicht, maar is m.i. te verwaarlozen): https://nl.aliexpress.com/item/4000143488833.html?spm=a2g0o.detail.1000023.4.6b6c1fd14BiDOd

Nu ben ik zelf geen echte "nurd of freak", ook al is ook dat weer relatief;) Maar dingen die lang mee gaan en nagenoeg onverslijtbaar zijn of onverslaanbaar, vind ik mooi, vooral als ze zich hebben bewezen en het betaalbaar blijft. Hollander ben ik immers ook...
Wat onverslaanbaar betreft: stel dat je eens een echt grote kracht moet opwekken... Een boomstam uit de grond trekken of een ouwetje met scootmobiel en al uit een wak... En je hebt in het tasje niet alleen aramidekoord maar ook twee katrolletjes... Je kunt die 750 kg aan maximale trekkracht met twee tweevoudige katrolletjes al oppeppen naar 4 x 750 = 3000 kg/circa 30000N.
De keerzijde is wel dat je 4 x zoveel koord nodig hebt per te verplaatsen afstand, maar een kniesoor die daarop let... Zo'n katrolletje moet zelf dan natuurlijk wel weer 3000 kg/circa 30000N kunnen verdragen.
Nu is die 3000 kg natuurlijk wel het maximum voor 750 ponds aramidekoord en moet je dan wel met 10 man :eek: of 20 dames :D hard aan het touwtje trekken om het ook te bereiken.
Maar als je (stel) 40 kg/400N aan kracht kunt opwekken dan til je daarmee wel eenvoudig 160 kg op, met twee katrolletjes. En paracord doet het dan vast ook (tenzij het te dik is voor kleine katrolletjes).
upload_2021-2-14_12-20-23.png
 
G

Gast 2000

Gast
Hahaha mooie reacties heb jij kerel :)

De Here en ik hebben een directe verbinding met elkander en hij heeft graag dat ik ook op zondag bijdraag aan een betere wereld en die zodoende een stukje veiliger maak. :p

Zo ver ik weet heb ik geen familie uit Putten. Ze zijn wel rijk verspreid over de Veluwe....

Hartelijk bedankt met het aanprijzen van de zaklamp met batterij en oplader hoor.
Nu moet ik potverdikkie alweer allemaal spul aan mijn winkelwagentje toevoegen omdat ik nieuwsgierig gemaakt ben hahahha....
Ga ik speciaal voor jou en de rest hier een filmpje over maken!

Twee jaar geleden een half jaar een 'Damper' geweest.
Toen op een vrijdagavond met een kampvuur en wiskey terug aan het normale roken gegaan en daar niet meer mee gestopt. Allebei is slecht.
Wordt wel tijd om binnenkort een stop poging te wagen.....

Hat Arimide koord ziet er uit als mooi spul en testen waardig. Doch heb ik hier nog zoveel touw liggen dat ik dit op korte termijn niet ga doen.
Helaas voor dat oudje met de scootmobiel. Het oudje zal ik redden, de scootmobiel zal naar de bodem zinken :p
 
G

Gast 2000

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Tie rips, tie wraps, kabelbinders....
Wat als een horde gevaarlijke en onmenselijke Vleeseters (of Vegetariërs al naar je gelang :p ) je vastgebonden heeft?
Hoe ontsnap je?
 
G

Gast 2000

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
[mod]Post verwijderd, lees de forum regels![/mod]

Kritiek op het beheer:
Vind je dat een maatregel/waarschuwing onterecht was? Heb je suggesties/problemen met de regels? Het is niet toegestaan dit op het forum zelf te gaan bespreken om te kijken hoeveel steun je kunt krijgen voor je argumenten. Stuur een suggestie, opmerking of onvrede over een maatregel in een privé bericht naar een beheerder, of naar support@preppers-shelter.nl. Niemand acteert alleen, de beheerders acteren als team. Nog steeds ontevreden? Uiteindelijk beslissen de administrators, meer beroep is niet mogelijk en met hun beslissing zal je het moeten doen.
https://www.preppers-shelter.nl/forum/threads/forum-regels.143/
 
G

Gast 2000

Gast
Prima! Ik koos de gulden middenweg qua satire en heb mijn post aangepast. Moet iedereen zich in kunnen vinden lijkt mij.
Leven is kort mensen. Geniet ervan en heb ietwat humor! ;)
 
V

Verwijderd lid 423

Gast
Zie je, $%#@!@# het is weer zover... Ik heb kennelijk weer eens wat gemist...
Ik heb geen flauw idee wat er hierboven mis is gegaan, maar goed bedoeld zal het van een ieder wel zijn geweest (een schrale troost).
Nu heb ik in een film zojuist Baltimore nucleair in de lucht zien vliegen:confused:, en dat kan gewoon op TV...
En heb vanavond wel zesmaal bloed tegen het TV-scherm zien spatten:eek:, van binnenuit gelukkig, en geen problemen...
Nu is het forum god zij dank geen private omroep, maar @Blauwbaard moet het dan toch wel bont hebben gemaakt???
Hmmm, wow, het was dan vast iets Quentin Tarantino achtigs....?;)
Misschien gewoon weer even bij start beginnen...

De perfecte filmpjes liggen er dan vast tussenin...:D
 
G

Gast 2000

Gast
Zie je, $%#@!@# het is weer zover... Ik heb kennelijk weer eens wat gemist...
Ik heb geen flauw idee wat er hierboven mis is gegaan, maar goed bedoeld zal het van een ieder wel zijn geweest (een schrale troost).
Nu heb ik in een film zojuist Baltimore nucleair in de lucht zien vliegen:confused:, en dat kan gewoon op TV...
En heb vanavond wel zesmaal bloed tegen het TV-scherm zien spatten:eek:, van binnenuit gelukkig, en geen problemen...
Nu is het forum god zij dank geen private omroep, maar @Blauwbaard moet het dan toch wel bont hebben gemaakt???
Hmmm, wow, het was dan vast iets Quentin Tarantino achtigs....?;)
Misschien gewoon weer even bij start beginnen...

De perfecte filmpjes liggen er dan vast tussenin...:D

Ach laten we het er op houden dat niet iedereen over dezelfde humor beschikt en dat dat wel eens voor een misverstand kan zorgen.
Verder gaan we gewoon door met wat we aan het doen zijn.

Wel wil ik vragen dat als er iemand is die in de toekomst aanstoot neemt van iets wat ik zeg/schrijf, om mij gewoon even een pb-tje te sturen.
Ik ben echt de moeilijkste niet en kom niet op dit forum om iemand moedwillig te schofferen.
Sinds 2012 kom ik op Nederlandse Preppers forums en als er iets is wat ik wel geleerd heb (door schade en schande), dan is het dat we gewoon wat vaker liefde voor elkander moeten hebben...
 
G

Gast 2000

Gast
@Blauwbaard, top gedaan, dan kun je meteen vertellen of die ip65 certificaat terecht is gegeven ;-).

Als je huisje wil checken op warmte lekken lijkt me het wel handig. Dat heeft lijkt mij verder niets met door muren heen te kijken, de warmte die het huis verliesd komt aan de buitenkant naar buiten en dus te zien op de flir camera?

Misschien kan een mod dit draadje knippen en ergenst anders plakken voor de discussie; isolatie checken van huis met flir camera, oid.
Idd @moderator.....
 
G

Gast 2000

Gast
De laatste tijd druk bezig geweest met HBO studies en verbouwing thuis.
Ik heb dan ook geen tijd gehad voor filmpjes en reviews en moest helaas mijn tijd nuttigen met verplichtingen jegens werk en thuis.
Door Corona en avondklok zie ik mijn vrienden ook niet en nauwelijks meer.
Ik heb voor hen een filmpje gemaakt en vind het leuk deze ook met jullie te delen.
Vandaar dat ik niet echt een doelgericht filmpje laat zien, maar hoop dat jullie deze ook leuk vinden (Zo niet jammer dan :p )
Groetjes,

Blauwbaard

 

hans013

Senior Prepper
Vandaar dat ik niet echt een doelgericht filmpje laat zien, maar hoop dat jullie deze ook leuk vinden (Zo niet jammer dan :p )
Eigenlijk vind ik dat niet leuk...
En wat ik er jammer aan vind is dat je in mijn ogen het forum zelfs in gevaar brengt door over te komen als een extreem persoon die schiet op een staatshoofd.
Als mensen gaan zoeken op je komen ze ook hier terecht en komt het voorbereiden weer eens slecht in het nieuws.

Maar dit is mijn bescheiden mening...
 
G

Gast 2000

Gast
Eigenlijk vind ik dat niet leuk...
En wat ik er jammer aan vind is dat je in mijn ogen het forum zelfs in gevaar brengt door over te komen als een extreem persoon die schiet op een staatshoofd.
Als mensen gaan zoeken op je komen ze ook hier terecht en komt het voorbereiden weer eens slecht in het nieuws.

Maar dit is mijn bescheiden mening...
Als je mij ziet als een extreem persoon, dan heb je mijn filmpje niet goed bekeken....
 

logan1202

Prepper goeroe
Als je naar liveleaks gaat komt het bloed bijna uit je usb poort maar hier moeten we aan zelfcensuur gaan doen vanwege de tere zieltjes van mensen die ons niet begrijpen? Zou het niet een beter idee zijn dat die dan hier gewoon weg blijven? Laat ons lekker ons ding doen, en als ze er een probleem mee hebt is dat hun probleem. Het leeft een stuk rustiger als het je niets uitmaakt wat anderen van je denken.
 
Bovenaan